کد خبر : 14493
تاریخ انتشار : جمعه 3 آوریل 2015 - 16:06
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بنگر: مقابل النصر اینطور بازی کنیم دچار مشکل جدی می‌شویم بسته هستند

بنگر: مقابل النصر اینطور بازی کنیم دچار مشکل جدی می‌شویم

بنگر: مقابل النصر اینطور بازی کنیم دچار مشکل جدی می‌شویم

خبرگزاری تسنیم: مدافع تیم پرسپولیس گفت: در این فصل اشتباهات فردی زیادی در تیم رخ داده و امیدوارم هرچه زودتر شش بازی باقیمانده تمام شود تا راحت شویم. به گزارش اهروصال به نقل از  تسنیم، محسن بنگر در پایان دیدار پرسپولیس و راه آهن اظهار داشت: امروز نهایت تلاش خود را برای کسب سه امتیاز





خبرگزاری تسنیم: مدافع تیم پرسپولیس گفت: در این فصل اشتباهات فردی زیادی در تیم رخ داده و امیدوارم هرچه زودتر شش بازی باقیمانده تمام شود تا راحت شویم.

به گزارش اهروصال به نقل از  تسنیم، محسن بنگر در پایان دیدار پرسپولیس و راه آهن اظهار داشت: امروز نهایت تلاش خود را برای کسب سه امتیاز انجام دادیم اما روی دو اشتباه فردی دروازه‌مان باز شد و طبق معمول نتوانستیم برنده از میدان خارج شویم.

وی افزود: متأسفانه امسال از این اشتباهات فردی زیاد داشتیم و خدا کند هرچه زودتر این شش بازی هم تمام شود تا دیگر شاهد اشتباهات فردی نباشیم.

مدافع پرسپولیس درباره اعتراض هواداران یادآور شد: هواداران حق دارند اعتراض کنند. وقتی ما نمی‌توانیم راه آهن ۱۰ نفره را ببریم برای همه ناراحت کننده است.

بنگر حاضر نشد در خصوص قهر سوشا مکانی از اردوی پرسپولیس قبل از این بازی صحبت کند و گفت: راجع به این مسئله صحبت نکنم بهتر است. اجازه دهید ۶ بازی هم تمام شود و ما راحت شویم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا باشگاه با مسائل حاشیه‌ای برخورد نمی‌کند گفت: من نباید در این باره صحبت کنم، باشگاه مدیرعامل دارد و تیم هم سرمربی و آنها باید برای این مسائل تصمیم بگیرند.

مدافع پرسپولیس با اشاره به بازی پرسپولیس با النصر خاطرنشان کرد: النصر تیم بسیار قدرتمندی است و اگر قرار باشد مثل این دیدار ظاهر شویم با مشکل جدی مواجه خواهیم شد. در دور برگشت بازی‌ها حتما باید النصر و بنیادکار را در ورزشگاه آزادی شکست دهیم تا راهی دور بعد شویم.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.