کد خبر : 14460
تاریخ انتشار : جمعه 3 آوریل 2015 - 8:57
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نگرانی‌های بیانیه هسته‌ای لوزان در توافقنامه جامع بر‌طرف شود بسته هستند

نگرانی‌های بیانیه هسته‌ای لوزان در توافقنامه جامع بر‌طرف شود

نگرانی‌های بیانیه هسته‌ای لوزان در توافقنامه جامع بر‌طرف شود

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: نگرانی‌های بیانیه هسته‌ای لوزان در توافقنامه جامع بر‌طرف شود.   به گزارش اهروصال، کمال علی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه با اشاره به اینکه تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران در موضوع هسته‌ای تلاش قابل تقدیری انجام داد، اظهار کرد: بیانیه با توافق فرق دارد و موارد





عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی گفت: نگرانی‌های بیانیه هسته‌ای لوزان در توافقنامه جامع بر‌طرف شود.

 

به گزارش اهروصال، کمال علی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سوادکوه با اشاره به اینکه تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران در موضوع هسته‌ای تلاش قابل تقدیری انجام داد، اظهار کرد: بیانیه با توافق فرق دارد و موارد بیان شده در بیانیه مطبوعاتی لوزان می‌تواند در توافق‌نامه جامع تاثیر‌گذار باشد.

نماینده سوادکوه، سوادکوه‌شمالی، قائم‌شهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آمریکا و غرب متوجه شده‌اند که ایران قدرتمند است و با زبان زور نمی‌توانند با آن سخن بگویند، افزود: انرژی هسته‌ای و غنی‌سازی حق مسلم ایران است و ما سال‌های سال هم می‌توانیم درباره این حق، مذاکره کنیم.

وی با اشاره به نفوذ ایران در کشور‌های مختلف و ادامه تحریم‌های غیرجوانمردانه علیه ایران، خاطرنشان کرد: تاثیر‌گذاری ایران در کشور‌های مختلف بیانگر صدور انقلاب اسلامی مورد نظر امام راحل بوده است و دنیای غرب از صدور انقلاب اسلامی می‌ترسد.

علی‌پور با اشاره به بیان صریح و شفاف بیانیه لوزان سویس درباره حق ایران برای استفاده از انرژی هسته‌ای به برخی از نکات غیرمناسب آن اشاره و اظهار کرد: دو‌ مرحله‌ای بودن توافقات و انجام گام‌های بیشتر در مسیر، تبدیل «فر‌دو» به مرکز تحقیقات، محدود کردن تعداد سانتریفیوژ‌های نطنز، باز شدن مسیر حضور غربی‌ها برای برخی از فعالیت‌ها و تهیه سوخت نیرو‌گاه‌ها با همکاری غربی‌ها باید در توافق‌نامه نهایی مورد توجه قرار گیرد.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی با انتقاد از موضوع دو مرحله‌ای شدن توافق هسته‌ای، بیان کرد: برداشته‌شدن یک‌جای تحریم‌ها مورد نظر مقام معظم رهبری بوده است که بیانات گستاخانه مقامات آمریکایی و غربی درباره وجود موضوعات دیگری غیر از مسئله هسته‌ای در تحریم‌ها و دو مرحله‌ای شدن توافقات باید در توافق‌نامه نهایی اصلاح شود.

نماینده سوادکوه و قائم‌شهر در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر همکاری و هماهنگی مجلس و دولت و ملت در موضوع هسته‌ای، گفت: با همکاری و هماهنگی مجلس و دولت و ملت دغدغه‌ها و نگرانی‌های بیانیه هسته‌ای لوزان در توافق‌نامه جامع بر‌طرف شود.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.