کد خبر : 14457
تاریخ انتشار : جمعه 3 آوریل 2015 - 8:56
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بیانیه مذاکرات هسته‌ای از نگرانی ملت ایران نکاست/ ملت خواهان قطع ارتباط با رژیم کودک‌کش سعودی هستند بسته هستند

بیانیه مذاکرات هسته‌ای از نگرانی ملت ایران نکاست/ ملت خواهان قطع ارتباط با رژیم کودک‌کش سعودی هستند

بیانیه مذاکرات هسته‌ای از نگرانی ملت ایران نکاست/ ملت خواهان قطع ارتباط با رژیم کودک‌کش سعودی هستند

پژوهشگر و تاریخ‌نگار انقلاب اسلامی با بیان اینکه لبخند در برابر بیگانگان همدلی و همزبانی با مردم نیست، گفت: ملت خواهان قطع ارتباط با رژیم کودک‌کش سعودی هستند.   به گزارش اهروصال به نقل از  فارس، حجت‌الاسلام سید حمید روحانی پژوهشگر و تاریخ‌نگار انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های





پژوهشگر و تاریخ‌نگار انقلاب اسلامی با بیان اینکه لبخند در برابر بیگانگان همدلی و همزبانی با مردم نیست، گفت: ملت خواهان قطع ارتباط با رژیم کودک‌کش سعودی هستند.

 

به گزارش اهروصال به نقل از  فارس، حجت‌الاسلام سید حمید روحانی پژوهشگر و تاریخ‌نگار انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز به عنوان سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز تهران با اشاره به نامگذاری سال ۹۴ توسط رهبر انقلاب به عنوان سال «همدلی و همزبانی دولت و ملت» اظهار داشت: لبخند در برابر بیگانگان همدلی و همزبانی با مردم نیست، همدلی و همزبانی برای این است که بتوانیم با توطئه‌های دشمنان مقابله کنیم. مردم باید با دولت همدل و همزبان باشند. دولت هم لازم است با حل مشکلات مردم به صورت عملی نه با شعار این همدلی و همزبانی با ملت را نشان دهد.

وی افزود: مردم خواهان قطع ارتباط با رژیم کودک‌کش و آدم‌کش سعودی هستند، امروز رژیم خونخوار سعودی از سوریه تا عراق، یمن و لبنان خون مسلمانان را می‌ریزد تا بتواند رژیم صهیونیستی را نجات دهد، بزرگ‌ترین ماموریت و مسئولیت رژیم سعودی نگهبانی از رژیم صهیونیستی است، می‌داند که بیداری اسلامی اگر با این توطئه‌ها مواجه نشود، رژیم صهیونیستی را نابود خواهد کرد، هدف این همه جنایات و خونریزی‌ها در یمن و سایر کشورهای منطقه توسط رژیم سعودی حفظ رژیم صهیونیستی است، ملت ایران خواهان بسته شدن سفارت ننگین سعودی‌ها در ایران است.

وی با بیان اینکه ملت ایران هنوز از جریان مذاکرات هسته‌آی دلواپس و نگران است، به از بیانیه مشترک ایران و ۱+۵ که شب گذشته منتشر شد سخن به میان آورد و گفت: انتشار این بیانیه نه تنها از نگرانی ملت ایران نکاست بلکه نگرانی‌ها را بیشتر کرد، نکند با این مذاکرات و انتشار این گونه بیانیه‌ها آرمان ملت ایران پایمال شود، خون شهدا پایمال شود. نکند هدف ملت ایارن که شعار «انرژی هسته‌ای حق مسلم ماست» از دست برود.

حمید روحانی در بخش دیگری از سخنانش یادآور شد: ملت ایران خواهان روشن شدن کامل این مسائل است، ملت ایران می‌خواهد درباره این موضوعات به طور کامل توضیح داده شود، ما ضمن اینکه از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای تقدیر و تشکر می‌کنیم، آنها زحمت می‌کشند و تلاش می‌کنند اما باید بدانند ملت ایران این نگرانی و دلواپسی را دارد که نکند تیم مذاکره‌کننده فریب بخورد، نکند استکبار جهانی در جهت پیشرفت اغراض شوم خود برای اینکه بتواند بر این ملت مسلط شود، جنایت و خیانت‌های خودش را بخواهد به نحوی به ملت بزرگ ایران تحمیل کند؟ نکند استکبار جهانی بخواهد ما را از حقوق حقه خودمان باز بدارد؟

پژوهشگر و تاریخ‌نگار انقلاب اسلامی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: امید این را داریم که مذاکره‌کننده ما از خطوط قرمزی که رهبر معظم انقلاب تعیین کردند، عبور نکنند، تیم مذاکره‌کننده سعی کند در راه احقاق حقوق ملت بزرگ ایران پا بر جا و استوار بماند و خط امام را دنبال کنند که فرمودند «از خدا می‌خواهیم که این قدرت را به ما ارزانی بدارد که نه تنها از کعبه مسلمین که از کلیساهای جهان ناقوس مرگ آمریکا را به صدا درآوریم».

وی ادامه داد: به امید روزی که این آرزو و آرمان امام خمینی (ره) تحقق یابد و شعار مرگ بر آمریکا در سراسر جهان بلند شود و نابودی آمریکا را مانند نابودی اتحاد جماهیر شوروی جشن بگیریم.

ادامه دارد…


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.