کد خبر : 14329
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 2 آوریل 2015 - 6:46
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای بازدید آشنا از راهیان نور خوزستان بسته هستند

بازدید آشنا از راهیان نور خوزستان

بازدید آشنا از راهیان نور خوزستان

حسام الدین آشنا مشاور امور فرهنگی و نماینده تام الاختیار رییس جمهوری در ستاد مرکزی راهیان نور روز چهارشنبه به منظور بازدید از یادمان های شهیدان به استان خوزستان سفر کرد. به گزارش اهروصال به نقل از ایرنا، حسام الدین آشنا که برای بررسی نحوه برگزاری کاروان های راهیان نور در نوروز ۹۴ به جنوب





حسام الدین آشنا مشاور امور فرهنگی و نماینده تام الاختیار رییس جمهوری در ستاد مرکزی راهیان نور روز چهارشنبه به منظور بازدید از یادمان های شهیدان به استان خوزستان سفر کرد.

به گزارش اهروصال به نقل از ایرنا، حسام الدین آشنا که برای بررسی نحوه برگزاری کاروان های راهیان نور در نوروز ۹۴ به جنوب غرب کشور سفر کرده است، روز چهارشنبه از طریق فرودگاه بین المللی اهواز وارد خوزستان شد و مورد استقبال تعدادی از معاونان استاندار خوزستان و مسوولان استانی قرار گرفت.

وی در ابتدای سفر به خوزستان در یادمان معراج شهدای اهواز حضور یافت و به شهدای تازه تفحص شده ادای احترام کرد.

مشاور رییس جمهوری در امور فرهنگی قرار است با سفر به یادمان شهدای شرهانی علاوه بر زیارت شهدای گلگون کفن و گمنام این یادمان، در نشستی با حضور محمدرضا مروارید استاندار ایلام و دیگر مسوولان این استان شرکت کند.

حضور در یادمان شهدای فکه و محل شهادت شهید سید مرتضی آوینی سید شهیدان اهل قلم از دیگر برنامه های نماینده تام الاختیار رییس جمهوری در ستاد مرکزی راهیان نور کشور است.

سفر مشاور رییس جمهوری در امور فرهنگی به استان های خوزستان و ایلام یک روزه است.

انتهای پیام/ط

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.