کد خبر : 14290
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 2 آوریل 2015 - 6:32
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ترجمه «اطلس حماسی دفاع مقدس استان خوزستان» برای زائران عرب‌زبان راهیان نور بسته هستند

ترجمه «اطلس حماسی دفاع مقدس استان خوزستان» برای زائران عرب‌زبان راهیان نور

ترجمه «اطلس حماسی دفاع مقدس استان خوزستان» برای زائران عرب‌زبان راهیان نور

کتاب «اطلس حماسی دفاع مقدس استان خوزستان» به زبان عربی ترجمه شده و به چاپ رسیده است. این کتاب امسال در اختیار عرب‌زبانان کشور و زائران عرب‌زبان دیگر کشورها قرار می‌گیرد. به گزارش اهروصال، سرهنگ نادر ادیبی، دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور، در گفت‌گو با خبرنگار فرهنگی تسنیم با اعلام ترجمه «اطلس حماسی دفاع





کتاب «اطلس حماسی دفاع مقدس استان خوزستان» به زبان عربی ترجمه شده و به چاپ رسیده است. این کتاب امسال در اختیار عرب‌زبانان کشور و زائران عرب‌زبان دیگر کشورها قرار می‌گیرد.

به گزارش اهروصال، سرهنگ نادر ادیبی، دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور، در گفت‌گو با خبرنگار فرهنگی تسنیم با اعلام ترجمه «اطلس حماسی دفاع مقدس استان خوزستان» به زبان عربی، گفت: خوشبختانه با تأکیداتی که رهبر معظم انقلاب در سفر گذشته خودشان به مناطق عملیاتی درباره شناسنامه‌دار کردن یادمان‌ها داشتند، در این‌باره اقدامات مؤثری انجام شده است. چاپ شناسنامه‌های ۲۲ نقطه‌ای در مسیر کاروان‌های راهیان نور، تدوین بروشور با عنوان زیارت با معرفت برای همه مناطق عملیاتی، نصب بیلبوردها در تمام یادمان‌ها و برگزاری نمایشگاه‌های کتاب و نرم‌افزار از این جمله‌اند.

وی افزود: در واقع اولین گام بحث تشکیل شناسنامه‌های مناطق عملیاتی بود تا مردم خودمان با آن آشنایی پیدا کنند، اما در راستای ترجمه این منابع و معرفی آن به زائران خارجی و علاقه‌مندان دیگر کشورها نیز اقداماتی انجام می‌شود.

ادیبی با اشاره به اهمیت ترجمه منابع مورد نیاز برای زائران راهیان نور گفت: کتاب «اطلس حماسی دفاع مقدس استان خوزستان» برای نخستین‌بار به زبان عربی ترجمه شده و به چاپ رسیده است. این کتاب در اختیار عرب‌زبانان کشور خودمان و زائران عرب زبان دیگر کشورها قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.