کد خبر : 14211
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 آوریل 2015 - 15:10
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای قلعه نویی: حضور ۸۰ هزار افغانی در ورزشگاه آزادی فاجعه بود! بسته هستند

قلعه نویی: حضور ۸۰ هزار افغانی در ورزشگاه آزادی فاجعه بود!

قلعه نویی: حضور ۸۰ هزار افغانی در ورزشگاه آزادی فاجعه بود!

سرمربی تیم استقلال گفت:فاجعه این بود که در بازی ایران با افغانستان ۸۰ هزار تماشاگر افغانی به ورزشگاه آمد.این یک فاجعه بود و آن مسولین باید کلاه شان را بالاتر بیاندازند.شنیدم ۱۰ هزار جمعیت را هم در بازی ایران با افغانستان ندادند و باید در کتاب گینس ثبت کرد. به گزارش اهروصال به نقل از





سرمربی تیم استقلال گفت:فاجعه این بود که در بازی ایران با افغانستان ۸۰ هزار تماشاگر افغانی به ورزشگاه آمد.این یک فاجعه بود و آن مسولین باید کلاه شان را بالاتر بیاندازند.شنیدم ۱۰ هزار جمعیت را هم در بازی ایران با افغانستان ندادند و باید در کتاب گینس ثبت کرد.

به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا،امیر قلعه نویی در حاشیه تمرین امروز استقلال درباره شرایط آبی پوشان در آستانه بازی مقابل فولاد اظهار داشت:قبل از هر چیز بابت درگذشت دو نفر از خوبان اهل قلم تسلیت می گویم.روح شان شاد باشد.امروز چهارشنبه ۱۲ فروردین است و هنوز ملی پوشان ما نیستند.تا امروز با ۸،؛۹ نفر تمرین کردیم.تازه امروز بازیکنان امید اضافه می شوند.مگویان هم دیروز آمد.با این وجود تا دوشنبه با ۶،۷ نفر تمرین می کردیم.

وی ادامه داد:این پروژه از سالی که قهرمان شدین برای ما تکرار شد.در این شرایط با ۶ نفر و ۷ نفر باید طراحی تمرین کنیم و مجبور می شدیم بازیکنان امید را بیاوریم.این پروژه از زمان قهرمانی مان بود و پروژه سازی صورت گرفت که هیچ وقت نتوانستیم تیم را به صورت کامل در اختیار داشته باشیم.

سرمربی استقلال درباره بازی فولاد افزود:فولاد یکی از بازی های سخت ماست.فولاد باشگاه خیلی خوبی است.امیدوارم بازی ما با فولاد مثل همیشه بازی خوب و تماشاگرپسندی باشد.

 

وی درباره حمایت هواداران اهوازی از استقلال گفت:طرفداران ما در شهرستان ها به ویژه اهواز استقلال را تنها نگذاشتند و امیدوارم این دفعه هم تنها نگذارند.یک فاجعه ای که در فوتبال ما اتفاق افتاد این بود که برخی تلاش کردند که ۱۰،۱۵ سال تماشاگر به استادیوم نرود اما فاجعه این بود که در بازی ایران با افغانستان ۸۰ هزار تماشاگر افغانی به ورزشگاه آمد.این یک فاجعه بود و آن مسولین باید کلاه شان را بالاتر بیاندازند.شنیدم ۱۰ هزار جمعیت را هم در بازی ایران با افغانستان  راه ندادند و باید در کتاب گینس ثبت کرد.

سرمربی استقلال درباره اینکه آبی پوشان با یکی از رقبای خود برای قهرمانی در روز جمعه بازی دارند اظهار داشت: همه بازی ها سخت است.شاید بازی بعد و قبل را زیاد انرژی نگذارند اما در مسابقه استقلال و پرسپولیس که پخش مستقیم است تیم ها خیلی انرژی می گذارند.بنابراین همه مسابقات برای ما سخت است.

وی درباره غیبت کرار جاسم گفت:الان ۵ مسابقه است کرار را نداریم.هیچ جای دنیا هم این نیست.فکر می کنم این مساله هم ادامه همان پروژه قبلی است که بیان کردم.

سرمربی استقلال درباره موضوع جدایی کارلوس کی روش از تیم ملی و اینکه گفته می شود او جزو گزینه های سرمربیگری تیم ملی است بیان داشت:از شما خواهش می کنم به من ورود نکنید.سوال را جور دیگر پاسخ می دهم.باید بگویند کی روش از روز اول چقدر دریافتی داشته چقدر هزینه اردوهایش شده است چقدر هزینه لباس هایش شده است.بعد باید بگویند چرا کی روش رفت.مردم باید بدانند که چرا این اتفاق افتاد.اگر مساله ای هست باید بگویند.یا راستش رابگویند و یا اگر اتفاقی نیفتاده است باید بماند.کی روش را با آن نظرسازی و نه نظرسنجی نگه داشتند.

وی ادامه داد:مگر قرارداد همه تیم ها و قرارداد من و دایی را شفاف سازی نکردند.من هم به عنوان یک طرفدار می خواهم مثل باشگاههای فولاد،سپاهان و پرسپولیس و سایر تیم ها و مربیان قرارداد کی روش را شفاف سازی کنند.

سرمربی استقلال درباره انتقادات صورت گرفته به مربیان ایرانی گفت:مربی ایرانی خیلی قابلیت دارد.از این چیزی که الان است خیلی قابلیت بیشتری دارد.قبل از هر چیز این سوالات من باید پاسخ داده شود تا برای مشخص شود چه خبر بوده است.

وی درباره اینکه مشخصا چه موضعی درباره ادامه حضور یا رفتن کی روش دارد اظهار داشت:بهترین اتفاق این است که اگر اتفاقی نیفتاده کی روش بماند.او ۴ سال است که با فوتبال ایران آشنا است.نوروز را تبریک می گوید.بند ایران را به دستش می بندد.پس نسبت به مردم ایران شناخت دارد.حرف من این است که اگر مساله ای نیست او بماند.

قلعه نویی درباره اینکه آیا اتفاقی افتاده است که او چنین حرف می زند گفت:من چیزی نمی گویم.چطور می شود مربی که قرارداد دارد ۲۴ ساعته می رود.حتما اتفاقی افتاده است.من الان مربی استقلال هستم و فردا نیستم حتما اتفاقاتی افتاده است.اگر نیست بهترین گزینه خود کی روش است.برای او هزینه شده است.بهتر است این جام جهانی را با کی روش برویم.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.