کد خبر : 14208
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 آوریل 2015 - 15:09
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای واکنش عنایتی به جدایی کی روش بسته هستند

واکنش عنایتی به جدایی کی روش

واکنش عنایتی به جدایی کی روش

کاپیتان تیم استقلال گفت:برای نتیجه گیری مقابل فولاد باید با تفکر و تلاش به میدان برویم. به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا،رضا عنایتی در حاشیه تمرین امروز استقلال درباره وضعیت آبی پوشان برای بازی مقابل فولاد اظهار داشت:شرایط تیم خوب است.فولاد جزو تیم هایی است که فوتبال بازی می کنند





کاپیتان تیم استقلال گفت:برای نتیجه گیری مقابل فولاد باید با تفکر و تلاش به میدان برویم.

به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا،رضا عنایتی در حاشیه تمرین امروز استقلال درباره وضعیت آبی پوشان برای بازی مقابل فولاد اظهار داشت:شرایط تیم خوب است.فولاد جزو تیم هایی است که فوتبال بازی می کنند و ما هم مقابل تیم هایی که فوتبال بازی می کنند خوب کار می کنیم.امیدوارم در این مسابقه به نتیجه موردنظر برسیم.برای استقلال و فولاد پیروزی در این بازی اهمیت زیادی دارد.

 
وی درباره عدم حضور ملی پوشان و تاثیر این مساله بر عملکرد استقلال گفت:به طور حتم غیبت ملی پوشان بدون تاثیر نخواهد بود.ما جدا از ملی پوشان ۳،۴ بازیکن مصدوم هم داشتیم و چند روزی است به تمرینات اضافه شدند.
 
مهاجم استقلال افزود:فولاد تیم خوبی است که در کارنامه اش قهرمانی دارد.رتبه فعلی این تیم در لیگ برتر هم خوب است و برای نتیجه گیری مقابل فولاد باید با تفکر و تلاش به میدان برویم.
 
عنایتی درباره آینده تیم ملی و اینکه فکر می کند پس از رفتن کی روش چه وضعیتی در انتظار تیم ملی باشد گفت:تا زیر ساخت های فوتبال ما درست نشود هر مربی بیاید نمی تواند معجزه کند.در این شرایط فرگوسن هم بیاید مثل کی روش،قطبی و دایی نتیجه می گیرد.ما اول باید زیر ساخت های فوتبال مان را درست کنیم و بعد به فکر این باشیم که چه کسی را به عنوان مربی استخدام کنیم.
انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.