کد خبر : 14187
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 آوریل 2015 - 15:04
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تجمع اعتراضی یمنی‌های مقیم ایران در مقابل سفارت عربستان بسته هستند

تجمع اعتراضی یمنی‌های مقیم ایران در مقابل سفارت عربستان

تجمع اعتراضی یمنی‌های مقیم ایران در مقابل سفارت عربستان

جمعی از یمنی‌های مقیم ایران صبح امروز در اعتراض به تجاوز نظامی رژیم سعودی به یمن در مقابل سفارت عربستان در تهران تجمع کردند. به گزارش اهروصال به نقل از  تسنیم، تجمع‌کنندگان که در میان آنها تعدادی از مجروحان حملات رژیم سعودی به صنعاء که در ایران در حال درمان هستند، نیز حضور داشتند، شعارهایی





جمعی از یمنی‌های مقیم ایران صبح امروز در اعتراض به تجاوز نظامی رژیم سعودی به یمن در مقابل سفارت عربستان در تهران تجمع کردند.

به گزارش اهروصال به نقل از  تسنیم، تجمع‌کنندگان که در میان آنها تعدادی از مجروحان حملات رژیم سعودی به صنعاء که در ایران در حال درمان هستند، نیز حضور داشتند، شعارهایی همچون «الموت لاسرائیل»، «الموت لامریکا» و «آمریکا الشیطان الاکبر» سرداده و تجاوز نظامی آمریکا به یمن و حمله به مردم بی دفاع این کشور را حاصل سیاست های استکباری و صهیونیستی دانستند و عملیات نظامی و حمله رژیم سعودی به یمن را محکوم کردند.

تجمع کنندگان یمنی با دردست داشتن عکس شهید حسین الحوثی رهبر فقید انصارالله و همچنین اسیر عبدالملک الحوثی رهبر فعلی جنبش انصارالله یمن ،حمایت خود را از مجاهدان حوثی در مقابله با سعودی‌ها اعلام کردند.

تجمع کنندگان یمنی در پایان این تجمع با قرائت بیانیه ای به زبان عربی، تهاجمات ضد انسانی و غیرقانونی عربستان سعودی را به مردم بی دفاع یمن محکوم کردند و از حمایت های جمهوری اسلامی از مردم یمن تشکر و قدردانی کردند.

یمنی‌های مقیم ایران همچنین با سر دادن شعار «القاعده صنعاه آمریکیه»، گروه های تکفیری را ساخته قدرت های استکباری و آمریکا دانستند.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.