کد خبر : 1409
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 ژانویه 2015 - 8:12
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای لزوم توجه ویژه ی آموزش به حوزه کسب و کار بسته هستند

لزوم توجه ویژه ی آموزش به حوزه کسب و کار

لزوم توجه ویژه ی آموزش به حوزه کسب و کار

به گزارش اهروصال، علی جهانگیری مدیر کل دفتر آموزش و پژوهش استانداری در کمیته پژوهش و فن آوری شهرستان هوراند ضمن توجه به پژوهش خواستار ارتباط بیشتر بین مراکز تحقیقاتی دانشگاهی و ادارات اجرایی و خدمات رسانی شد تا با استفاده از علوم روز به صورت علمی نیازهای شهرستان شناسائی و برنامه ریزی گردد. وی

به گزارش اهروصال، علی جهانگیری مدیر کل دفتر آموزش و پژوهش استانداری در کمیته پژوهش و فن آوری شهرستان هوراند ضمن توجه به پژوهش خواستار ارتباط بیشتر بین مراکز تحقیقاتی دانشگاهی و ادارات اجرایی و خدمات رسانی شد تا با استفاده از علوم روز به صورت علمی نیازهای شهرستان شناسائی و برنامه ریزی گردد.

وی با توجه به بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی این امر را ناشی از عدم تناسب آموزش با نیازهای جامعه دانست و گفت: لازم است آموزش توجه ویژه ای به حوزه کسب و کار ایفا نماید و با تحقیقات علمی مشکلات شناسائی و چاره اندیشی گردد که در این زمینه دولت تدبیر و امید نیز توجه ویژه ای به علوم دانش بنیان داشته و دارد.

دکتر جهانگیری به جذابیت های توریستی شهرستان هوراند و طبیعت زیبای منطقه اشاره و خواستار توجه به این پتانسیل شد و اظهار داشت: توجه نمودن به طرحهای جدید و جذاب، ضمن اشتغال زایی سرمایه گذاری و توریسم را به دنبال خواهد داشت که در صورت باور نمودن ظرفیتها و اتکا بر دانش خود تمام مشکلات قابل حل شدن می باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.