کد خبر : 14081
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 آوریل 2015 - 12:25
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای فال روز پنجشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۴ بسته هستند

فال روز پنجشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۴

فال روز پنجشنبه ۱۳ فروردین ۱۳۹۴

فروردین: در این روز شما به آینده فکر خواهید کرد. مردم جدید و ایده های جدید یک محرک برای تغییر به شما ارائه می دهد. تعامل با دوستان و استفاده از منابع آنلاین ممکن است افکار جدیدی را در شما به وجود آورد. اولویت های شما ممکن است تغییر کند. ممکن است شما خیلی خوب

فروردین:

در این روز شما به آینده فکر خواهید کرد. مردم جدید و ایده های جدید یک محرک برای تغییر به شما ارائه می دهد. تعامل با دوستان و استفاده از منابع آنلاین ممکن است افکار جدیدی را در شما به وجود آورد. اولویت های شما ممکن است تغییر کند. ممکن است شما خیلی خوب از شخص دیگری الهام بگیرید.

اردیبهشت:

اگر شما می خواهید با مردم رابطه ی خوبی داشته باشید ابتدا باید تلاش کنید با آن ها خوش رفتار باشید. خودتان را به نمایش گذاشتن فضایل قابل رویت محدود نکنید. سلایق زیبایی شناختی خود را پنهان نکنید. از چیزهای جدید نترسید.

خرداد:

هیچ نیازی نیست که دائما گارد بگیرید. شما می توانید هر کاری را که می خواهید انجام دهید به غیر از انجه که به سلامت شما آسیب می زند یا برای شما مشکلات غیر ضروری می آفریند.امروز روزی فوق العاده برای ارتباطات غیر رسمی می باشد. بسیاری از افراد متولد این ماه به خود افتخار می کنند که من دوستانی در سرتا سر جهان دارم.

تیر:

محافظه کاری به نوعی به شما راهی رانشان می دهد که نیاز به تجارب جدید دارد. چشم انداز شما به همه چیز می تواند کاملا غیر معمول باشد. شما ممکن است رژیم غذایی، دوستان یا تصور ذهنی خود راتغییر دهید. این یک روز مناسب برای تعدیل روش غذا خوردن شما می باشد.

مرداد:

اگر شما می خواهید ایده هایی دریافت کنید نیاز به برقراری ارتباط بیشتر با جهان دارید. دوستان خود را ازدست ندهید حتی اگر روابط شما از اختلافات اساسی رنج می برد. اگر شما چیزی مانند محصولات، ایده های تازه و غیره پیشنهاد می کنید لازم است اطلاعاتی در مورد عرضه و تقاضای آن کسب کنید.

شهریور:

تغییرات زیادی در فعالیت های روزمره انتظار شما را می کشد. این تغییرات ممکن است بیشتر در زمینه راحتی محیط کار شما باشد.، منحصر به فردی یا یک پروژه خوب که می تواند حس خلاقیت شما را تحریک کند.

مهر:

موفقیت و خوش شانسی شما تضمین شده است. این روز، یک روز خوب برای خلاقیت، سرگرمی و لذت نفسانی می باشد. با این حال، ستاره به شما پیشنهاد می دهد که محتاط باشید و زمانی را برای نتیجه گیری در نظر بگیرید. اگر شما در دام عشق گرفتار شده اید، سرخوشی و شادی عاشقانه خود را از دست ندهید. شریک زندگی تان و شما زمان کافی برای آزادی دارید.

آبان:

این روز، روز خوبی برای ایجاد تغییرات در فضای داخلی خانه می باشد به خصوص اگر یک زن هستید. اگر شما به تنهایی زندگی می کنید محل خود را به یک دفتر کار یا کارگاه تغییر ندهید. تنها لازم نیست که کار شما دقیق باشد بلکه باید برای خود یک فضای مناسب برای استراحت درست کنید.

آذر:

این روز، روز بدی برای ارتباط و آشنایی های جدیدی نمی باشد. قوانین سخت نمیتواند مانع از ارتباط دوستانه با اطرافیان شما شود بخصوص اگر شما در چت آنلاین باشید. مشکلات داخلی به جای مشکلات خارجی یک مشکل واقعی برای شماست.

دی:

فضای امروز مستعد ایجاد تغییراتی در خانواده شما می باشد. بعضی اتفاقات شما را به سمت تجربیات جدید یا یک خرید غیر منتظره خواهد برد. این کار را انجام دهید اگر شما می توانید با وسوسه مبارزه کنید و همچنین اگر شما کیف پول مطمئنی دارید.

بهمن:

قوانین سفت و سختی در این روز برای شما وجود دارد. به سمت پوچی نروید، برخی از عادات و نیازهای طبیعی خود را کنار بگذارید. در این روز ممکن است شما علاقه ی زیادی به مد و مدگرایی داشته باشید.

اسفند:

برای شما خوب است که از به طور موقت دایره بسته افکار خود را باز کرده و به افکار دیگران نیز نگاهی بیاندازید. شاید شما به تازگی بیش از حد محافظه کار شده اید و شما حتی آن را تشخیص نمی دهید. در اغلب موارد در پروژه های عمومی و تیمی شرکت کنید.

تهیه و ترجمه: مجله اینترنتی زیگیل

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.