کد خبر : 14037
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 31 مارس 2015 - 18:46
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای جهانبخش بعد از باخت خانگی به عربستان چه گفت بسته هستند

جهانبخش بعد از باخت خانگی به عربستان چه گفت

جهانبخش بعد از باخت خانگی به عربستان چه گفت

مهاجم تیم ملی امید ایران گفت: در مقابل با تیم عربستان تمام تلاش‌مان را برای کسب پیروزی کردیم. به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا علیرضا جهانبخش پس از شکست تیم ملی امید ایران مقابل امید عربستان گفت: امروز عملکرد خوبی ارائه کردیم ولی در نهایت شکست خوردیم و همه ما از





مهاجم تیم ملی امید ایران گفت: در مقابل با تیم عربستان تمام تلاش‌مان را برای کسب پیروزی کردیم.

به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا علیرضا جهانبخش پس از شکست تیم ملی امید ایران مقابل امید عربستان گفت: امروز عملکرد خوبی ارائه کردیم ولی در نهایت شکست خوردیم و همه ما از این مسئله ناراحت هستیم. همه ایرانی‌ها روی بازی مقابل عربستان حساسیت دارند و دوست ندارند بازنده این بازی باشیم.

 
وی افزود: از مردم ایران عذرخواهی می‌کنم که چنین نتیجه‌ای به دست آمد. به خوبی از حساسیتی روی دیدار با عربستان وجود دارد آگاهم، البته نباید فراموش کنیم زمان کمی برای آماده‌سازی داشتیم و اردوهای کمی را پشت سر گذاشتیم. خوشبختانه به عنوان بهترین تیم دوم به مرحله بعد رفتیم و از حالا باید به فکر دیدارهای مرحله دوم باشیم تا با هماهنگی بیشتر به مصاف حریفان برویم.
 
مهاجم تیم فوتبال امید ایران در پاسخ به این سؤال که بخش حضور او و سردار آزمون در تیم امید داغ بود، ولی اینطور به نظر می‌رسید آنها با سایر بازیکنان هماهنگ نیستند، خاطرنشان کرد: بدون شک دور بودن ما از اردوهای تیم در کسب هماهنگی با سایر بازیکنان تأثیر داشته است، من و سردار آزمون در تمرینات ابتدایی تیم نبودیم و برای رسیدن به هماهنگی باید بیشتر با تیم تمرین کنیم. ما برای این چهار مسابقه به تمرین تیم امید آمدیم و بدون شک این مسئله در کار تیم تأثیرگذار بود، البته در مسابقه مقابل عربستان، بازیکنان با تلاش فراوان عملکرد خوبی داشتند و فقط بدشانسی عامل باخت ما بود.
 
وی در مورد اینکه آیا دوست نداشت امشب مقابل سوئد به میدان برود؟ ترجیح داد که سکوت کند.
 
جهانبخش در رابطه با وضعیت داوری دیدار مقابل عربستان تصریح کرد: در صحنه‌هایی که خطاها به صورت ۵۰، ۵۰ اتفاق می‌افتاد داور خطا را به سود عربستان اعلام می‌کرد.
 
انتهای پیام/ک


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.