کد خبر : 14016
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 31 مارس 2015 - 18:25
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای انفجار و تیراندازی در دادگاه استانبول/ منابع خبری: دادستان استانبول کشته شد بسته هستند

انفجار و تیراندازی در دادگاه استانبول/ منابع خبری: دادستان استانبول کشته شد

انفجار و تیراندازی در دادگاه استانبول/ منابع خبری: دادستان استانبول کشته شد

به گزارش اهروصال به نقل از فارس به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، صدای انفجار و تیراندازی سه شنبه شب در دادگاه استانبول که دادستان این شهر در آنجا  گروگان گرفته شد، شنیده شده است. «محمت سلیم کرات» دادستان ترک امروز به گروگان گرفته شد. خبرگزاری رویترز اعلام کرد که  گروه‌های افراطی چپ‌گرا پس از

به گزارش اهروصال به نقل از فارس به نقل از خبرگزاری آناتولی ترکیه، صدای انفجار و تیراندازی سه شنبه شب در دادگاه استانبول که دادستان این شهر در آنجا  گروگان گرفته شد، شنیده شده است.

«محمت سلیم کرات» دادستان ترک امروز به گروگان گرفته شد. خبرگزاری رویترز اعلام کرد که  گروه‌های افراطی چپ‌گرا پس از اینکه به زور وارد ساختمان دادگاه در استانبول شدند، وی را به گروگان گرفتند.

برخی از منابع خبری همچنین گزارش دادند که گروگان‌گیران در پی حمله نیروهای امنیتی به ساختمان دادگاه استانبول به داستان تیراندازی کردند و دادستان را به قتل رساندند.

 گروگان‌گیران امروز پس از بازداشت دادستان استانبول ۵ خواسته را مطرح و تهدید کردند در صورت اجرا نشدن آنها در یک ساعت آینده دادستان را می‌کشند.

گفته می‌شود که وی پرونده قتل نوجوان ۱۵ ساله‌ای را پیگیری می‌کرد که در جریان تظاهرات‌ ضد دولتی تابستان ۲۰۱۳ کشته شده بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.