کد خبر : 13871
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مارس 2015 - 16:41
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای جنجالی ترین محصول HTC لو رفت+عکس بسته هستند

جنجالی ترین محصول HTC لو رفت+عکس

جنجالی ترین محصول HTC لو رفت+عکس

            واضح ترین تفاوت این گوشی ها در جلو، قرار گرفتن سنسور اثر انگشت M9 Plus است. در بخش پشتی اما تفاوت ها بیشتر آشکار می شود. دوربین ۲۰ مگاپیکسلی M9 Plus در قاب گرد قرار گرفته و بالای این دوربین نیز دوربین دوم قرار دارد. به گزارش اهروصال به

 

 


<br />

 

 

 

 

واضح ترین تفاوت این گوشی ها در جلو، قرار گرفتن سنسور اثر انگشت M9 Plus است. در بخش پشتی اما تفاوت ها بیشتر آشکار می شود. دوربین ۲۰ مگاپیکسلی M9 Plus در قاب گرد قرار گرفته و بالای این دوربین نیز دوربین دوم قرار دارد.

به گزارش اهروصال به نقل از گروه خواندنی های نامه نیوز – حساب کاربری OnLeaks که اخیرا عکس گوشی های سونی و ال جی را منتشر کرده بود، این بار به سراغ فبلت جدید اچ تی سی رفته است. این تصویر، فبلت جدید اچ تی سی را در کنار One M9 نشان می دهد و به گفته سازنده تصویر، تقریبا این عکس را می توان به نسخه نهایی M9 Plus نسبت داد.

همانطور که در تصویر می بینید، واضح ترین تفاوت این گوشی ها در جلو، قرار گرفتن سنسور اثر انگشت M9 Plus است. در بخش پشتی اما تفاوت ها بیشتر آشکار می شود. دوربین ۲۰ مگاپیکسلی M9 Plus در قاب گرد قرار گرفته و بالای این دوربین نیز دوربین دوم قرار دارد.

جنجالی ترین محصول HTC لو رفت+عکس

گوشی M9 Plus با دو چیپست متفاوت عرضه خواهد شد. این گوشی احتمالا با چیپست MediaTek MT6795 برای بازار چین و با چیپست Snapdragon 810 برای بازار های جهانی عرضه خواهد شد. دیگر مشخصات این گوشی اما برای هر دو نسخه یکسان خواهد بود. صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با رزولوشن QHD، سنسور تشخیص اثر انگشت، سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی از دیگر مشخصات سخت افزاری این گوشی هستند.

منبع: gsm

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.