کد خبر : 13843
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مارس 2015 - 16:31
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مظلوم نمایی BBC برای سرپوش گذاشتن بر دروغ های دنباله دار خود/ یک رسانه دروغ پرداز که از رو نمی رود! بسته هستند

مظلوم نمایی BBC برای سرپوش گذاشتن بر دروغ های دنباله دار خود/ یک رسانه دروغ پرداز که از رو نمی رود!

مظلوم نمایی BBC برای سرپوش گذاشتن بر دروغ های دنباله دار خود/ یک رسانه دروغ پرداز که از رو نمی رود!

            رسانه دروغ پرداز انگلیسی بی بی سی برای نجات از فضایی که پس از دروغ های خود به وجود آورده است پروژه ای را اجرایی کرده تا به وسیله آن علاوه بر انحراف افکار عمومی، خود را به عنوان مظلوم معرفی کند. به گزارش اهروصال به نقل از شبکه

 

 


<br />

 

 

 

 

رسانه دروغ پرداز انگلیسی بی بی سی برای نجات از فضایی که پس از دروغ های خود به وجود آورده است پروژه ای را اجرایی کرده تا به وسیله آن علاوه بر انحراف افکار عمومی، خود را به عنوان مظلوم معرفی کند.

به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصاد، سیاست های رسانه دروغ پرداز انگلیسی همواره در جهتی قرار دارد که بدون شک اگر از تاکتیک های رسانه ای برای تطهیر خود استفاده نکند، به منفور ترین رسانه حتی در کشور انگلستان تبدیل خواهد شد؛ هر چند که تاکنون نیز این نفرت تا حد زیادی محقق شده است.

 

این رسانه تاکنون برای آنکه بتواند بر سیاست های منطقه تاثیرگذاری کند بارها اقدام به جعل خبر و دروغ پردازی کرده است که این مورد را در خصوص ایران در ماه های اخیر به وفور می تواند مشاهده کرد. ده ها مورد دروغ پردازی در حین مذاکرات هسته ای از جمله مواردی از دروغ پردازی های آشکاری است که این رسانه انگلیسی به آن دست زده است. اگر چه اخبار آن بارها چه از طرف ایران و چه از سوی طرف غربی به شدت تکذیب شد اما به نظر می رسد که بوغ دروغ پرداز ملکه انگلیس از رو نمی رود و تصمیم دارد که کماکان به دورغ گویی های خود ادامه دهد.

 

در آخرین مورد از داستان دنباله دار دروغ پردازی های بی بی سی بازهم مشاهده شد که این رسانه سعی دارد توهمات خود را به صورت خبر منتشر کند. بی بی سی در روزهای گذشته و پس از آغاز جنگ در یمن و تجاوزات کشورهای عربی و غربی به یمن، اعلام کرد که سردار قاسم سلیمانی به یمن رفته است.

 

این خبر که با انتشار تصاویر مربوط به حضور سردار سلیمانی در مراسم عزاداری در بیت رهبری تکذیب شد نشان می داد که بار دیگر بی بی سی برای پیشبرد اهداف خود به کاهدان زده است!

 

 

پروژه ای برای نجات بی بی سی با محوریت جرمی کلارکسون

 

یکی از روش هایی که رسانه انگلیسی برای انحراف اذهان عمومی از میزان دروغ پردازی ها خود اجرا می کند، بزرگ کردن موضوعات کم اهمیت و حاشیه ای و در ادامه مظلوم سازی از بی بی سی است.

 

در تازه ترین این اقدامات جرمی کلارکسون به عنوان نفر اول ماموریت نجات بی بی سی، پروژه ای را به اجرا گذاشته است تا بتواند بنگاه دروغ پراکنی بی بی سی را از نفرت عمومی نجات دهد.

 

کلارکسون کیست؟

 

جرمی کلارکسون را دنبال کنندگان برنامه های مربوط به تکنولوژی های خودرو به خوبی می شناسند. او از جمله برنامه سازانی است که شهرت خود را به واسطه فعایت در بی بی سی به دست آورده است.

 

این مجری انگلیسی در برنامه های دنباله دار تخت گاز که از شبکه های مختلف بی بی سی پخش می شود در کنار دیگر افرادی چون ریچارد هموند و جیمز می حضور داشت.

 

 

این برنامه ساز تلویزیون بی بی سی زاده ۱۱ آوریل ۱۹۶۰ است و از سال ۱۹۸۸ تاکنون در برنامه های مختلفی حضور داشته است.

 

فاز اول پروژه جرمی کلارکسون

 

دروغ های متعدد بی بی سی شرایط را به آن جایی رسانده بود که تنها یک خبر از درون های اتاق های بی بی سی می توانست این رسانه را نجات دهد و به همین دلیل هم خبری از خشونت جرمی کلارکسون علیه یکی از تهیه کنندگان بی بی سی، توسط این رسانه منتشر شد.

 

در آن زمان اعلام شد که برخورد خشمگینانه کلارکسون با تهیه کننده برنامه و زدن مشتی سنگین به گونه او زمینه اخراج این مجری با سابقه را فراهم کرده است. در آن زمان کلارکسون تنها با لبخند در تصاویر ظاهر می شد و اعلام نمی کرد که علت این اقدام چه بوده است.

 

پس از اخراج کلارکسون گروهی که خود را هکر اعلام کرده بودند، در متنی بیان کردند: بی‌بی‌سی عزیز ، شما نباید ۳۰۰ میلیون بیننده‌ تلویزیونی این برنامه را مایوس کنید. ما به شما هشدار می‌دهیم: کلارکسون را بازگردانید، در صورت عدم بازگرداندن وی، حملات DDOS در انتظار شما است.

 

اجرای فاز دوم پس از دروغ مضحک در خصوص نقش ایران در یمن

 

فاز دوم پروژه جرمی کلارکسون زمانی اجرایی شد که بنگاه دروغ پراکنی ملکه انگلیس بار دیگر تلاش کرد که دروغ های خود را واقعی جلوه دهد اما این اقدام مضحک به سرعت با تکذیب روبرو شد.

 

بی بی سی اعلام کرده بود که فرمانده سپاه قدس ایران پس از آغاز حملات متجاوزانه عربستان به یمن، به یمن سفر کرده است. این خبر که با انتشار یک تصویر دستکاری شده همراه بود آنچنان مضحک بود که توسط کاربران فضای مجازی به سخره گرفته شد.

 

در این میان بی بی سی برای نجات از گرداب دروغ های خود فاز دوم پروژه جرمی کلارکسون را اجرایی کرد. در خبری که در روز گذشته اعلام شد، تاکید شده بود که مدیر بی بی سی از طریق ایمیلی به مرگ تهدید شده است!

 

 

بی بی سی اعلام کرده است که این تهدید به مرگ با موضوع اخراج کلارکسون رابطه دارد!

 

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.