کد خبر : 13804
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مارس 2015 - 15:31
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اختلاس ۷۰۰ هزار یورویی از کی روش! بسته هستند

اختلاس ۷۰۰ هزار یورویی از کی روش!

اختلاس ۷۰۰ هزار یورویی از کی روش!

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان بیش از ۷۰۰ هزار یورو از پس‌اندازش را از دست داد. به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا کارلوس کی‌روش در گفت‌و‌گو با روزنامه پرتغالی «کوریه‌رو دی‌مانیا» که امروز (دوشنبه) به چاپ رسیده، گفت زمانی که به همراه تیم ملی فوتبال ایران برای شرکت در جام





سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان بیش از ۷۰۰ هزار یورو از پس‌اندازش را از دست داد.

به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا کارلوس کی‌روش در گفت‌و‌گو با روزنامه پرتغالی «کوریه‌رو دی‌مانیا» که امروز (دوشنبه) به چاپ رسیده، گفت زمانی که به همراه تیم ملی فوتبال ایران برای شرکت در جام جهانی ۲۰۱۴ در برزیل به سر می‌برده بدون کسب اجازه از او بیش از ۷۰۰ هزار یورو پس‌اندازش در یکی از شعب بانکداری ES دبی متعلق به گروه هالی اسپریت، توسط مدیریت این بانک برداشت شده است.

کی‌روش گفت که مدیر بانک اقدام به خرید اوراق مشارکت شرکت سرمایه‌گذاری ریوفورته در کشور لوکزامبورگ که زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری گروه اسپریتو سانتوِ پرتغال است، کرده است.

سرمربی تیم ملی کشورمان تأکید کرد هرگز اجازه‌ برداشت این پول را به مدیران این بانک نداده و این پولی است که در ۱۲ سال پس‌انداز کرده و در حال حاضر امیدی به بازگشت این پول ندارد.

انتهای پیام/

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.