کد خبر : 13738
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مارس 2015 - 18:47
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای انتقاد سرمربی افغانستان از برنامه AFC بسته هستند

انتقاد سرمربی افغانستان از برنامه AFC

انتقاد سرمربی افغانستان از برنامه AFC

سرمربی تیم ملی المپیک افغانستان می‌گوید تیمش انتظارات را برآورده کرده است. به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه داناحسین صالح پس از شکست تیمش برابر ایران اظهار کرد: به تیم ایران به خصوص کادر فنی و بازیکنانش تبریک می گویم. ما بازی سنگینی را پیش رو داشتیم. هیچوقت نخواستم شکست را





سرمربی تیم ملی المپیک افغانستان می‌گوید تیمش انتظارات را برآورده کرده است.

به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه داناحسین صالح پس از شکست تیمش برابر ایران اظهار کرد: به تیم ایران به خصوص کادر فنی و بازیکنانش تبریک می گویم. ما بازی سنگینی را پیش رو داشتیم. هیچوقت نخواستم شکست را توجیه کنم اما برنامه‌ریزی AFC واقعا خوب نیست. ما در ۸ روز اخیر ۴ بازی انجام دادیم و این باعث شد تیم ما امروز خسته باشد. ما فقط ۴۸ ساعت برای این بازی وقت داشتیم.

او افزود: با این من، بازیکنان و همکارانم تمام تلاشمان را انام دادیم تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم. تیم من انتظارات را برآورده کرده زیرا در طول مسابقات بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشته‌ایم.

سرمربی تیم ملی المپیک افانستان درباره حضور هواداران پرشمار این تیم در ورزشگاه گفت: برگ برنده ما هواداران بودند. وظیفه دارم از همه آنها که در سه بازی اخیر به ورزشگاه آمده و ما را تشویق کردند تشکر کنم.

او درباره ایران هم گفت: ایران در رتبه‌بندی فیفا تیم نخست آسیا محسوب می‌شود. بنابراین شرایط خوبی دارد و همه انتظار دارند که به المپیک صعود کند که امیدوارم این اتفاق رخ دهد و تیم ایران به این رقابت‌ها صعود کند. از روزی که گروه‌بندی رقابت‌ها مشخص شد و فهمیدم با ایران هم‌گروه هستیم روزهای سختی را برای تیمم پیش‌بینی می کردم. ما فقط سه ماه زمان داشتیم تا تیم‌مان را برای حضور در این تورنمنت آماده کنیم.

صالح گفت: من ۶ ماه است که با افغانستان قرارداد همکاری امضا کرده و کارم را شروع کرده‌ام. برای حضور در المپیک باید حداقل یک برنامه ۴ ساله داشته باشید. در حالی که ما فقط سه ماه است با این تیم کار می کنیم. برنامه‌ریزی ما تا سال ۲۰۱۸ است و امیدوارم تا آن زمان بتوانیم تغییرات مثبتی در فوتبال افغانستان ایجاد کنیم.

انتهای پیام

source


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.