کد خبر : 13645
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مارس 2015 - 5:54
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای جلسه سالانه مدیران مناطق آزاد فردا با حضور روحانی برگزار می‌شود بسته هستند

جلسه سالانه مدیران مناطق آزاد فردا با حضور روحانی برگزار می‌شود

جلسه سالانه مدیران مناطق آزاد فردا با حضور روحانی برگزار می‌شود

به گزارش اهروصال، پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزایر فارس اظهارداشت: جلسه سالانه مدیران عامل مناطق آزاد کشور، فردا(یکشنبه) با حضور حسن روحانی رئیس‌جمهور و رئیس شورای عالی مناطق آزاد در جزیره قشم تشکیل می‌شود. وی افزود: در این جلسه، برنامه های سال ۹۴ مناطق آزاد





به گزارش اهروصال، پرویز اسماعیلی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزایر فارس اظهارداشت: جلسه سالانه مدیران عامل مناطق آزاد کشور، فردا(یکشنبه) با حضور حسن روحانی رئیس‌جمهور و رئیس شورای عالی مناطق آزاد در جزیره قشم تشکیل می‌شود.

وی افزود: در این جلسه، برنامه های سال ۹۴ مناطق آزاد با محوریت اقتصاد مقاومتی و تحقق رونق و اشتغال، جذب سرمایه خارجی، توسعه صادرات و انتقال تکنولوژی در مناطق آزاد، بررسی و تصویب خواهد شد.

وی ادامه داد: دکتر روحانی در این سفر از طرح های بزرگ ملی، طرح های حوزه نفت و گاز و طرح های فناوری های نوین در این جزیره نیز بازدید و روند اجرای پروژه ها را از نزدیک مورد بررسی قرار خواهد داد.

اسماعیلی گفت: رئیس‌جمهور را در این سفر محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، سید حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، اکبر ترکان دبیر شورای عالی مناطق آزاد، محمد فروزنده و همچنین جمعی دیگر از مسوولان همراهی می کنند.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.