کد خبر : 135538
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 24 ژانویه 2023 - 10:12
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای خدمات انقلاب اسلامی در مناطق محروم کشور ستودنی و ارزشمند است بسته هستند

خدمات انقلاب اسلامی در مناطق محروم کشور ستودنی و ارزشمند است

خدمات انقلاب اسلامی در مناطق محروم کشور ستودنی و ارزشمند است

امام جمعه اهر خدمات انقلاب اسلامی در مناطق محروم کشور را ستودنی و ارزشمند عنوان کرد.  به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده در جلسه شورای اداری اهر گفت: به برکت انقلاب اسلامی از بدو پیروزی انقلاب تاکنون خدمات ارزشمندی در مناطق محروم شهری و روستایی انجام شده است. وی افزود: با وجود تحریم‌های

امام جمعه اهر خدمات انقلاب اسلامی در مناطق محروم کشور را ستودنی و ارزشمند عنوان کرد.

 به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده در جلسه شورای اداری اهر گفت: به برکت انقلاب اسلامی از بدو پیروزی انقلاب تاکنون خدمات ارزشمندی در مناطق محروم شهری و روستایی انجام شده است.

وی افزود: با وجود تحریم‌های ناجوانمردانه دشمنان علیه مردم ایران همچنان خدمات عمرانی و … در مناطق محروم در حال اجرا است و تاکنون به برکت انقلاب اسلامی و حمایت مردم توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شده است.

امام جمعه اهر در ادامه با اشاره به فرا رسیدن دهه مبارکه فجر گفت: ایام‌الله دهه فجر فرصت مناسبی است برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی تبیین ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را در بین مردم و خصوصاً نسل جوان جامعه بسیار مهم برشمرد و از مسئولان ادارات و نهادها خواست برای گرامیداشت ایام دهه مبارک فجر با برنامه‌های متنوع فرهنگی و تبلیغاتی تمام تلاش خود را انجام دهند.

حاجی‌زاده در ادامه خدمت به مردم را عبادت برشمرد و گفت: مردم ولی نعمتان نظام و انقلاب هستند که باید مسئولان خدمت به این مردم را اولویت کاری خود قرار دهند. ایکنا،ایسنا

خبر از: مصطفی قربان موحد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.