کد خبر : 135536
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 24 ژانویه 2023 - 10:10
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای زمان‌شناسی از عوامل پیروزی در برابر استکبار است بسته هستند

زمان‌شناسی از عوامل پیروزی در برابر استکبار است

زمان‌شناسی از عوامل پیروزی در برابر استکبار است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا گفت: از عوامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی در برابر تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان زمان‌شناسی و تکلیف‌گرایی است. به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا، در جلسه شورای شهر اهر گفت: از عوامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی ایران در برابر تحریم‌ها و

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا گفت: از عوامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی در برابر تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان زمان‌شناسی و تکلیف‌گرایی است.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، حجت‌الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه عاشورا، در جلسه شورای شهر اهر گفت: از عوامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی ایران در برابر تحریم‌ها و توطئه‌های دشمنان زمان‌شناسی و تکلیف‌گرایی است.

وی افزود: دشمنان نظام و انقلاب از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون با تحریم‌ها و ایجاد ناآرامی در جامعه به‌دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی هستند که باید هوشیار باشیم.

نجفقلی‌زاده سرایی در ادامه با اشاره به اقدام نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در نماز جمعه تبریز این اقدام را پاسخی محکم، مؤثر و انقلابی به رویکرد خصمانه غربی‌ها در قرار دادن نام سپاه همیشه پیروز در فهرست گروه‌های تروریستی عنوان کرد.

وی حرکت امام جمعه تبریز را در واکنش به تصمیم خصمانه پارلمان اروپا، نشانه زمان‌شناسی و تکلیف‌مداری ایشان برشمرد و گفت: این اقدام غیرتمندانه ایشان دل دوستداران انقلاب را شاد و بازخورد مثبتی در جامعه به همراه داشت. ایکنا،ایسنا

خبر از: مصطفی قربان موحد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.