کد خبر : 135527
تاریخ انتشار : جمعه 20 ژانویه 2023 - 12:26
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای خانه‌های قرآن اهر نیازمند توجه و حمایت هستند بسته هستند

خانه‌های قرآن اهر نیازمند توجه و حمایت هستند

خانه‌های قرآن اهر نیازمند توجه و حمایت هستند

ابوالفضل غنی‌زاده، بر ضرورت حمایت از مؤسسات و خانه‌های قرآنی شهرستان تأکید کرد و گفت: خانه‌های قرآن در آموزش حفظ قرآن کریم به‌صورت گروهی به خانواده‌ها نقش مهمی را برعهده دارند که باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرند. به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، ابوالفضل غنی‌زاده، فرماندار اهر، در جریان بازدید از مؤسسات قرآنی «نور آسمانی»

ابوالفضل غنی‌زاده، بر ضرورت حمایت از مؤسسات و خانه‌های قرآنی شهرستان تأکید کرد و گفت: خانه‌های قرآن در آموزش حفظ قرآن کریم به‌صورت گروهی به خانواده‌ها نقش مهمی را برعهده دارند که باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرند.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، ابوالفضل غنی‌زاده، فرماندار اهر، در جریان بازدید از مؤسسات قرآنی «نور آسمانی» و «نوای بهشت انتظار»، بر ضرورت حمایت از مؤسسات و خانه‌های قرآنی شهرستان تأکید کرد و گفت: خانه‌های قرآنی در آموزش حفظ قرآن به‌صورت خانوادگی نقش مهمی را دارند که باید بیشتر مورد توجه قرار بگیرند.

وی با اشاره به ظرفیت بسیار و استقبال بی‌نظیر خانواده‌ها و جوانان از مراکز قرآنی، افزود: به‌منظور استعدادیابی، تربیت حافظان و قاریان قرآنی در مؤسسات، مهدها و خانه‌های قرآنی باید این مراکز بیشتر مورد توجه و حمایت مسئولان زیربط قرار بگیرند.

غنی‌زاده در ادامه از ادارات آموزش و پرورش، اوقاف و امور خیریه و تبلیغات اسلامی درخواست کرد از مؤسسات و خانه‌های قرآنی نهایت حمایت را داشته باشند.

فرماندار اهر با بیان اینکه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران بر مبنای اسلام و قرآن تشکیل یافته است، گفت: پس از انقلاب اسلامی اقبال مردم به قرآن بیشتر شده است.

خبر از: مصطفی قربان موحد

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.