کد خبر : 135522
تاریخ انتشار : جمعه 20 ژانویه 2023 - 11:47
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای قطع گاز ۵ دستگاه اداری در اهر بسته هستند

قطع گاز ۵ دستگاه اداری در اهر

قطع گاز ۵ دستگاه اداری در اهر

فرماندار شهرستان اهر گفت: گاز ۲ بانک و ۳ دستگاه دولتی در شهرستان به دلیل مصرف بیش از حد و عدم رعایت الگوی مصرف قطع شد. به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، ابوالفضل غنی‌زاده، در جریان پایش گاز ادارات شهرستان اهر افزود: شهروندان اهری با رعایت الگوی مصرف و صرفه‌جویی حداکثری در مصرف گاز؛ باعث شدند

فرماندار شهرستان اهر گفت: گاز ۲ بانک و ۳ دستگاه دولتی در شهرستان به دلیل مصرف بیش از حد و عدم رعایت الگوی مصرف قطع شد.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، ابوالفضل غنی‌زاده، در جریان پایش گاز ادارات شهرستان اهر افزود: شهروندان اهری با رعایت الگوی مصرف و صرفه‌جویی حداکثری در مصرف گاز؛ باعث شدند میزان مصرف گاز در بخش‌های مختلف اهر طی ۲۴ ساعت گذشته از یک میلیون و ۲۰۰ هزار مترمکعب به ۹۰۰ هزار مترمکعب رسید که به عبارتی مصرف گاز ۳۰۰ هزار مترمکعب در شهرستان اهر صرفه‌جویی شده است.

وی از بازگشت به مدار ۲ جایگاه سوخت سی‌ان‌جی در شهرستان اهر خبر داد و گفت: با همکاری شهروندان اهری، گاز ۲ جایگاه سوخت سی‌ان‌جی در شهر اهر وصل شد.

وی با بیان این‌که مصرف گاز و سیستم گرمایشی ادارت دولتی و بانک‌ها در شهرستان اهر به‌صورت مداوم پایش می‌شود، اظهار کرد: هر یک از دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و اماکن دولتی که در شرایط فعلی الگوی مصرف گاز را رعایت نکنند بدون مماشات نسبت به اجرای قانون از سوی شرکت گاز اقدام می‌شود.

غنی‌زاده همچنین از اخطار به ۱۲ مورد از بانک‌ها، ادارات و اماکن دولتی به دلیل  رعایت نکردن الگوی مصرف گاز در این شهرستان خبر داد و یادآور شد: اگر دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها الگوی مصرف گاز را رعایت نکرده و نسبت به اخطارها بی‌توجهی کنند طبق وعده برای قطع گاز آن‌ها اقدام خواهد شد.

وی با تأکید بر این‌که شبکه گازرسانی شهرستان اهر پایدار و بدون قطعی گاز است، گفت: مردم شهرستان اهر با صرفه‌جویی در مصرف گاز، توانسته‌اند در تأمین ۸۰۰۰ مترمکعب گاز سایر شهرستان‌ها مشارکت کنند و این مهم نشان می‌دهد که اهری‌ها نسبت به هم‌نوعان و هم‌وطنان خود بی‌تفاوت نیستند و تا حدامکان سعی کرده‌اند که سهمی بزرگی در قطع نشدن گاز در شبکه گازرسانی داشته باشند.

فرماندار اهر با ذکر این‌که با تداوم روند صرفه‌جویی در مصرف گاز، گاز جایگاه‌های سوخت سی‌ان‌جی شهرستان اهر وصل می‌شود، خاطرنشان کرد: کارگاه آموزشی الگوی مصرف گاز برای مدیران مدارس اهر توسط کارشناسان شرکت گاز آذربایجان‌شرقی برگزار شد.

غنی‌زاده با قدردانی از همکاری کم‌نظیر مردم اهر در کاهش مصرف گاز بیان کرد: اتحاد و همدلی مردم در کاهش مصرف گاز مثال‌زدنی است، لذا از تمامی اقشار مختلف تقاضا داریم تا برای جلوگیری از اختلال در شبکه گازرسانی، حداقل دمای محیط خانه و محل کار را ۱۸ الی ۲۱ درجه تنظیم کنند.ابسنا

خبر از: مصطفی قربان موحد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.