کد خبر : 1355
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 13 ژانویه 2015 - 18:49
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تجربیات خوب جوانان در باشگاه فرهنگی ورزشی فجر اهر بسته هستند

تجربیات خوب جوانان در باشگاه فرهنگی ورزشی فجر اهر

تجربیات خوب جوانان در باشگاه فرهنگی ورزشی فجر اهر

تجربیات خوب جوانان در باشگاه فرهنگی ورزشی فجر اهر  در مقطع راهنمایی و دبیرستان در مسابقات استانی شرکت کردم.در سال۱۳۷۰ به ورزش فوتبال روی آوردم و در آن زمان فوتبال مختص محلات بود. و باشگاه های فوتبال نداشتیم و ما نیز با بچه های محله تیمی را تشکیل داده و در مسابقات بین محلات شهرستان

تجربیات خوب جوانان در باشگاه فرهنگی ورزشی فجر اهر

 در مقطع راهنمایی و دبیرستان در مسابقات استانی شرکت کردم.در سال۱۳۷۰ به ورزش فوتبال روی آوردم و در آن زمان فوتبال مختص محلات بود. و باشگاه های فوتبال نداشتیم و ما نیز با بچه های محله تیمی را تشکیل داده و در مسابقات بین محلات شهرستان اهر که در کانون شهید فهمیده انجام می شد، شرکت کرده و مقام و دوم و سوم را کسب نمودیم. در دوران دبیرستان نیز در مسابقات بین دبیرستانی تیمی را تشکیل داده و در مسابقه شرکت نمودیم که در آن زمان مربیگری تیم را آقای ناصر رحیم پور بر عهده داشتند. از سال ۱۳۷۱ با شرکت ۴ یا ۵ نفر از دوستان و فامیل اقدام به تشکیل تیم فوتبال نموده و روزهای جمعه در اطراف روستای اشدلق و خونیق و…. با حداقل امکانات و با عشق فراوان به فوتبال، بازی می کردیم و به مرور زمان و با اطلاع سایر دوستان کم کم تیمی منسجم تشکیل دادیم و در همان مکان ها اقدام به بازی و مسابقه می کردیم.

مدیر باشگاه فجر اهر افزود: پس از راه اندازی اولین سالن سرپوشیده اهر(ولی عصر) زمستان ها در آن مکان بازی می کردیم و تابستان و بهار و پائیز در سایر مکان ها ورزشی بودیم.

 

آدینه اهری  اظهار کرد: گام اول انتخاب اعضای تیم رعایت اصول اخلاقی و مذهبی، رعایت تناسب سنی اعضا بوده و تا این تاریخ بعد از گذشت۲۳ سال یک مورد مشکل اخلاقی در این تیم مشاهده نشد و مورد تأیید و زبانزد اهالی شهرستان اهر می باشد که این تیم همه شئونات اسلامی و اجتماعی را رعایت نموده و تلاش در جذب جوان ها و گماردن آنها به ورزش سالم و دور نگه داشتن از مفاسد اجتماعی و اخلاقی کرده است. جا دارد اشاره کنم که شهید هاشم کریمپور از اعضای تیم ورزشی ما بود و یا فیروز اسمعیل پور که امسال به عنوان معلم نمونه استانی انتخاب شده است عضو تیم ما می باشد.

 

وی ادامه داد: جو حاکم در این تیم به علت مدیریت صحیح و منسجم و همچنین علاقه اعضای منجر به این شده که در تمام طول سال همه اعضای به صورت مرتب در تیم حاضر شده و حتی در اکثر هفته ها افراد مازاد نیز درخواست بازی در تیم را داشته اند در صورتی که تیم هایی در شهر وجود دارد که حتی به تعداد ۸ یا ۹ نفر نتوانسته اند اعضا جمع آوری کنند. و در مسابقات رسمی شهرستان شرکت کنند. و این در صورتی است که این تیم در روزهای عادی در ساعات اولیه صبح یعنی ۶ صبح هر جمعه دایر بوده و کلیه نفرات (فوتسال ۱۴ نفر و فوتبال ۲۶ نفر) بایستی رأس ساعات مقرر در باشگاه حاضر بوده و با لباس های ورزشی مرتب و تمیز حضور داشته باشند.

 

این فعال ورزشی همچنین گفت: در سال ۱۳۷۳ با اخذ مجوز از اداره تربیت بدنی اهر اقدام به ثبت رسمی باشگاه فرهنگی ورزشی فجر اهر با مدیریت اینجانب نمودیم. این باشگاه از آن تاریخ تا به حال به صورت مستمر و مرتب در حال فعالیت بوده و در بیشتر سالهای قبل اقدام به شرکت در مسابقات جام رمضان و مسابقات رسمی شهرستان  و حتی استان نموده و موفق به کسب مقام های ارزشمندی شده است از جمله: مقام اول جوانان اهر سال ۷۹ (جام ولایت) مقام اول مسابقات فوتسال جام رمضان بزرگسالان سال ۷۹، مقام سوم مسابقات فوتسال استان ۷۹، مقام سوم مسابقات دسته یک جام ولایت ۷۹، مقام سوم مسابقات فوتسال حوزه های مقاومت سال ۸۳،مقام اول مسابقات حوزه مقاومت سال۸۳، مقام اول مسابقات فوتسال ۸۲ هفته دفاع مقدس، مقام دوم مسابقات جام رمضان ۷۸ و مقام اول مسابقات جام رمضان به طور متوالی به مدت ۴ سال.

اهروصال, تجربیات خوب جوانان در باشگاه فرهنگی ورزشی فجر اهر, باشگاه فرهنگی ورزشی فجر اهر, اهر, امیر آدینه اهری

اهروصال, تجربیات خوب جوانان در باشگاه فرهنگی ورزشی فجر اهر, باشگاه فرهنگی ورزشی فجر اهر, اهر, امیر آدینه اهری

 

مدیر باشگاه فجر اهر اضافه کرد: چندین سال است که تیم در مسابقات شرکت نکرده است ولی اعضاء به طور مرتب با همه نفرات هر هفته روزهای جمعه ساعت ۶ صبح اقدام به نرمش و سپس مسابقات دوستانه انجام می دهند. هدف فقط سلامتی جسم و روح بازیکنان و داشتن تفریح سالم و روحیه ورزشکاری و همچنین تعاون و همکاری بین اعضاء که حتی در شرف تأسیس صندوق قرض الحسنه مهر دوستان هستیم که با مقداری سرمایه و با همکاری اعضا بتوانیم مشکلات مالی عده ای از دوستان را نیز برطرف کنیم.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: بیشتر اعضای این تیم از فرهنگیان، اساتید دانشگاه، اصناف،کارگران، کارمندان شریف می باشد که همه در کنار هم با دوستی و صمیمیت ورزش و فعالیت می کنند و در مراسم جشن عروسی با اطلاع رسانی به همدیگر شرکت کرده و در تلاش به کمک رسانی و رفع مشکلات همدیگر هستند.

 

 

 

 

 

 

 

 

Aharvesal93022000001_0

 

 

Aharvesal93022000001_1

 

 

Aharvesal93022000002

 

 

Aharvesal93022000002_0

 

 

Aharvesal93022000003

 

 

Aharvesal93022000003_0

 

 

Aharvesal93022000004

 

 

Aharvesal93022000005

 

 

Aharvesal93022000006

 

 

Aharvesal93022000007

 

 

Aharvesal93022000008

 

 

Aharvesal93022000009

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.