کد خبر : 135471
تاریخ انتشار : دوشنبه 16 ژانویه 2023 - 11:59
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای جشنواره بین‌المللی تئاتر کوتاه ارسباران برگزار می‌شود بسته هستند

جشنواره بین‌المللی تئاتر کوتاه ارسباران برگزار می‌شود

جشنواره بین‌المللی تئاتر کوتاه ارسباران برگزار می‌شود

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کوتاه ارسباران در اهر خبر داد و گفت: قول مساعد برگزاری جشنواره را از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کردیم که به زودی شاهد برگزاری این جشنواره در این شهرستان خواهیم بود. به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، احمد محرم‌زاده، در

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کوتاه ارسباران در اهر خبر داد و گفت: قول مساعد برگزاری جشنواره را از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کردیم که به زودی شاهد برگزاری این جشنواره در این شهرستان خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، احمد محرم‌زاده، در سی و ششمین گردهمایی موسیقی و ادبیات عاشیقلار در شهرستان اهر افزود: منطقه ارسباران به مرکزیت شهرستان اهر مهد و مرکز هنر است که جشنواره‌های متعدد هنری، فرهنگی و تئاتر کوتاه نیز در این شهرستان برگزار شده است.

وی به برگزاری جشنواره بین‌المللی عاشیقلار نیز اشاره کرد و گفت: امیدواریم این جشنواره با حمایت وزیر و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در شهرستان اهر و در بهترین فصل سال برگزار شود.

محرم‌زاده، همچنین خواستار حمایت همه جانبه مسئولان از هنرمندان منطقه ارسباران و شهرستان اهر شد و افزود: هنرمندان با هنر خود خلقت خداوند و عظمت خداوند را به زبان می‌آورند که باید بیشتر مورد توجه و حمایت مسئولان قرار گیرند.

وی شجاعت، دلیری و قدرت مردم منطقه ارسباران را در حمایت و ایستادگی حکومت‌های مرکزی در طول تاریخ و حتی پیروزی انقلاب اسلامی مثال زدنی عنوان کرد.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در ادامه از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان آذربایجان شرقی خواست با حمایت های خود کم لطفی‌ها و بی عدالتی‌های مدیران گذشته استانی را نسبت به شهرستان اهر و منطقه ارسباران تلافی کند.ایسنا و ایکنا

خبر از: مصطفی قربان موحد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.