کد خبر : 135409
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 ژانویه 2023 - 17:25
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای دستگیری سارق سیم و کابل در اهر بسته هستند

دستگیری سارق سیم و کابل در اهر

دستگیری سارق سیم و کابل در اهر

فرمانده انتظامی شهرستان اهر از دستگیری سارق سیم و کابل برق و مخابرات با ۱۸ فقره سرقت خبر داد. به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، سرهنگ قدرت آقاپور در تشریح خبر گفت؛ درپی افزایش وقوع سرقت کابل برق و مخابرات در سطح شهرستان و خسارت به اموال دولتی و قطعی موقت برق و تلفن شهروندان و

فرمانده انتظامی شهرستان اهر از دستگیری سارق سیم و کابل برق و مخابرات با ۱۸ فقره سرقت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، سرهنگ قدرت آقاپور در تشریح خبر گفت؛ درپی افزایش وقوع سرقت کابل برق و مخابرات در سطح شهرستان و خسارت به اموال دولتی و قطعی موقت برق و تلفن شهروندان و ایجاد نارضایتی عمومی، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با اقدامات فنی و تخصصی و اشراف اطلاعاتی موفق شدند یک سارق سابقه دار غیر بومی استان را در این رابطه شناسایی و پس از هماهنگی قضائی و تعامل با همکاران انتظامی استان همجوار، در عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و به پلیس شهرستان دلالت دادند.

سرهنگ آقاپور در ادامه‌ گفت: در تحقیقات تخصصی بعمل آمده متهم به ۱۸ فقره سرقت سیم و کابل برق و مخابرات با همدستی یک نفر از دوستانش از سطح شهرستانهای اهر و هوراند و فروش اموال مسروقه به یکنفر مالخر معترف شد که در همین راستا یک نفر مالخر با راهنمایی متهم در شهرستان پارس آباد دستگیر شد.

فرمانده انتظامی اهر با بیان اینکه متهمین بهمراه پرونده متشکله در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند، گفت: تلاش در جهت دستگیری همدست متواری متهم ادامه‌ دارد و شهروندان هر گونه فعالیت مشکوک افرادسابقه دار را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی نمایند.

خبراز: مصطفی قربان موحد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.