کد خبر : 135399
تاریخ انتشار : شنبه 7 ژانویه 2023 - 20:32
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای افتتاح چهارمین موسسه فرهنگی هنری با عنوان”محفل هنر آریایی” در اهر بسته هستند

افتتاح چهارمین موسسه فرهنگی هنری با عنوان”محفل هنر آریایی” در اهر

افتتاح چهارمین موسسه فرهنگی هنری با عنوان”محفل هنر آریایی” در اهر

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان اهر از افتتاح چهارمین موسسه فرهنگی هنری با عنوان”محفل هنر آریایی” در این شهرستان خبر داد. به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، الیاس ممی پور در مراسم افتتاح موسسه فرهنگی هنری “محفل هنر آریایی ” در شهرستان اهر گفت: موسسه چند منظوره فرهنگی هنری “محفل هنر آریایی” در آبان ماه

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان اهر از افتتاح چهارمین موسسه فرهنگی هنری با عنوان”محفل هنر آریایی” در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، الیاس ممی پور در مراسم افتتاح موسسه فرهنگی هنری “محفل هنر آریایی ” در شهرستان اهر گفت: موسسه چند منظوره فرهنگی هنری “محفل هنر آریایی” در آبان ماه ۱۴٠۱ مجوز فعالیت خود را  از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این شهرستان اخذ کرد.

وی افزود: این موسسه زیر نظر اساتید مجرب و کارآزموده در شاخه های مختلف هنری از جمله: موسیقی، نقاشی و طراحی، خطاطی و خوشنویسی، عکاسی، نمایش و تئاتر، گرافیک، شعر و نویسندگی و …. فعال است.

ممی پور گفت: موسسه چند منظوره فرهنگی هنری “محفل هنر آریایی” به مدیر مسئولی بهنام خواجوی می باشد که این استاد هنرمند از سال ۱۳۸۶ فعالیت حرفه ای موسیقی خود را در رشته آواز ایرانی زیر نظر استاد میرعبداله وطن دوست آغاز و از سال ۱۳۸۸ ساز سه تار و یک سال بعد ساز تار را به عنوان ساز تخصصی در محضر استاد میر محمد وطن دوست آغاز نمود از سال ۱۳۸۹ اولین کنسرت پژوهشی ساز و آواز خود را اجرا نمود و پس از آن چندین کنسرت ساز و آواز در شهرهای مختلف ایران اجرا کرد.

وی در پایان افزود: امیدواریم با افتتاح این موسسه استعدادهای نهفته ی  کودکان ، نوجوانان و جوانان شهرستان اهر شکوفا گردد.

خبر از: مصطفی قربان موحد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.