کد خبر : 135393
تاریخ انتشار : چهارشنبه 4 ژانویه 2023 - 16:29
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای فرهنگ و چهره غرب بی حجابی و فرهنگ اسلام حجاب است بسته هستند

فرهنگ و چهره غرب بی حجابی و فرهنگ اسلام حجاب است

فرهنگ و چهره غرب بی حجابی و فرهنگ اسلام حجاب است

جانشین فرمانده سپاه ناحیه اهر فرهنگ و نماد غرب را بی حجابی و فرهنگ اسلام و الگوی حضرت فاطمه (س) را حجاب و عفاف برشمرد و گفت: در اغتشاشات اخیر هدف دشمنان حجاب و عفاف جوانان و زنان ایران اسلامی بود و ضروریست جهاد تبیین و بصیرت افزایی را در جامعه بیشتر مورد توجه قرار

جانشین فرمانده سپاه ناحیه اهر فرهنگ و نماد غرب را بی حجابی و فرهنگ اسلام و الگوی حضرت فاطمه (س) را حجاب و عفاف برشمرد و گفت: در اغتشاشات اخیر هدف دشمنان حجاب و عفاف جوانان و زنان ایران اسلامی بود و ضروریست جهاد تبیین و بصیرت افزایی را در جامعه بیشتر مورد توجه قرار دهیم.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، سرهنگ پاسدار سعید میرزامحمدی در مراسم بزرگداشت سومین سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی در روستای یخفروزان شهرستان اهر افزود: بصیرت و دشمن شناسی در جامعه مهم است و در حال حاضر دشمنان با جنگ نرم، جنگ ترکیبی و شناختی در فضای مجازی، اینستاگرام و… جوانان ما را مورد هدف قرار داده اند که باید هوشیار باشیم.

وی در ادامه گفت: دشمنان از آغاز انقلاب بر علیه نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران توطئه های زیادی انجام دادند ولی با هوشیاری و آگاهی ملت تحت فرمان رهبری و زیر چتر ولایت همه توطئه های دشمنان را نقش بر آب کردند.

سرهنگ پاسدار میرزا محمدی از توطئه های دشمنان علیه ایران اسلامی را ترور شخصیت ها، علما، قضیه کوی دانشگاه و فتنه سال ۸۸ و۱۴۰۱ عنوان کرد و افزود: در فتنه ۸۸ دشمن قصد داشت مسئولانی را پای کار آورد که وابسته به غرب باشند ولی با شکست روبرو شدند و بعد از قضیه سال ۸۸ ماجرای ترور سردار حاج قاسم سلیمانی را انجام دادند و فکر می کردند سردار بعنوان نخ تسبیح جبهه مقاومت است که با شهادت وی متفرق خواهد شد غافل از این که با ترور سردار هزاران سردار سلیمانی بوجود آمده است و هیچ خللی در ماموریت و قدرت یابی جبهه مقاومت ایجاد نشد و به فرموده رهبر انقلاب سردار قاآنی جای خالی سردار دلها را پر کرده است.

وی گفت: سردار حاج قاسم سلیمانی بیشتر بر وحدت بین مسلمانان برای مبارزه با استکبار و دشمنان تاکید داشت و بیشتر دشمن اصلی را آمریکا و رژیم کودک کش صهیونیسم می دانست، چراکه تا استکبارگران با دین و اسلام مخالف باشند دشمنی با ایران اسلامی نیز ادامه خواهد داشت.

وی  در ادامه به گرامیداشت سالروز شهادت سردار اسلام حاج قاسم سلیمانی در جهان اسلام و شهرهای کشور اشاره کرد گفت: هنوز انتقام سردار باقی مانده و دشمنان بدانند بزودی انتقام این شهید بزرگوار را خواهیم گرفت.

وی ایران اسلامی را کشوری قدرتمند با مردمی آگاه و با بصیرت عنوان کرد و گفت: ایران اسلامی طبق بیانات سردار شهید حاج قاسم سلیمانی حرم امن و ام القرای اسلام است و باید این حرم را حفظ کنیم چرا که اگر این حرم آسیب ببیند تمامی حرم ها چه حرم ابراهیمی چه حرم محمدی (ص) از بین خواهد رفت.

خبر از: مصطفی قربان موحد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.