کد خبر : 135337
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 3 ژانویه 2023 - 10:02
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ملت ایران در برابر دشمنان شکست ناپذیر است بسته هستند

ملت ایران در برابر دشمنان شکست ناپذیر است

ملت ایران در برابر دشمنان شکست ناپذیر است

امام جمعه اهر ملت ایران را ملتی شجاع و آگاه عنوان کرد و گفت: ملت بزرگ و شجاع ایران اسلامی در برابر دشمنان شکست ناپذیر است. به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده، در آیین گرامیداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در اهر، افزود: ملت آزاد و مستقل ایران اسلامی به هیچ وجه

امام جمعه اهر ملت ایران را ملتی شجاع و آگاه عنوان کرد و گفت: ملت بزرگ و شجاع ایران اسلامی در برابر دشمنان شکست ناپذیر است.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده، در آیین گرامیداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در اهر، افزود: ملت آزاد و مستقل ایران اسلامی به هیچ وجه در مقابل دشمنان و استکبارگران جهان تسلیم و باج نخواهد داد.

وی ادامه داد: اغتشاشات اخیر که با هدف براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران شکل گرفت و توسط دشمنان برنامه‌ریزی شد با هوشیاری ملت ایران منجر به شکست شد و این مهم حاکی از آن است که ملت ایران پشتیبان نظام، انقلاب و رهبری هستند.

امام جمعه اهر در ادامه حفظ وحدت و همبستگی بین مردم را رمز موفقیت و پیروزی عنوان کرد و گفت: وحدت و انسجام مردم ایران ستودنی است و این ملت، ملت شهادت و ملت سردار حاج قاسم هستند و دشمنان نمی توانند این وحدت را بشکنند چرا که این مردم با بصیرت و آگاه اند و اگر بصیرت نبود تاکنون دشمنان بر ایران اسلامی غلبه می کردند.

وی افزود: ملت ایران اسلامی ملتی شجاع و دلیرند که فرزندی چون سردار حاج قاسم سلیمانی و سایر سرداران شجاع اسلام را برای دفاع از مرز و بوم این کشور فدا کرده‌اند تا این انقلاب را به صاحب اصلی خود حضرت مهدی (عج) تحویل دهند.

حاجی زاده تاکید کرد: برای حفظ وحدت و همبستگی باید دو چیز در جامعه تقویت شود اولین مورد تقویت سلاح دفاعی است که در حال حاضر ایران اسلامی با داشتن موشک و سلاح های پیشرفته یکی از قدرت های بزرگ منطقه است و دومین مورد تقویت جهاد تبیین و بصیرت می باشد که اگر بصیرت و جهاد تبیین تا اعماق دل جوانان نفوذ کند بر دشمنان پیروز خواهیم شد و اگر بصیرت ما محکم نباشد دشمنان به ما غلبه خواهند کرد همچنان که در اغتشاشات اخیر با بهانه‌ای وارد شدند ولی خوشبختانه با بصیرت و آگاهی مردم این توطئه ها با شکست روبرو شد.

امام جمعه اهر، افزود: جوانان و مردم ایران با بصیرترین و آگاه ترین ملت هستند و عشق و اراده آنها به ولایت و سردارانی چون سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی بسیار بالاست و حضور پرشور در این مراسم نشان از عشق و علاقه آنها به سردار سلیمانی و ولایت می باشد.ایسنا و ایکنا

خبر از: مصطفی قربان موحد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.