کد خبر : 135284
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 ژانویه 2023 - 13:38
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای رضایتمندی مردم اولویت کاری مسئولان باشد بسته هستند

رضایتمندی مردم اولویت کاری مسئولان باشد

رضایتمندی مردم اولویت کاری مسئولان باشد

امام جمعه اهر گفت: رضایتمندی مردم باید اولویت کاری مسئولان باشد. به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، حجت الاسلام جواد حاجی زاده در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اهر در ادامه مسائل تبیین را مهم برشمرد و افزود: از دوران اولیای الهی و پیامبران تاکنون مسئله تبیین بوده و اگر این تبیین در جامعه اتفاق

امام جمعه اهر گفت: رضایتمندی مردم باید اولویت کاری مسئولان باشد.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، حجت الاسلام جواد حاجی زاده در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اهر

در ادامه مسائل تبیین را مهم برشمرد و افزود: از دوران اولیای الهی و پیامبران تاکنون مسئله تبیین بوده و اگر این تبیین در جامعه اتفاق نیافتد حقایق تحریف و دشمنان جوانان ما را اغفال خواهند کرد و همه چیزهای حقیقی جامعه را وارونه نشان خواهند داد.

وی گفت: مسئله تبیین باید در مسائل اعتقادی، احکام و خصوصا اخلاق، مسائل سیاسی و اقتصادی جدی گرفته شود.

امام جمعه اهر بازگویی حقایق و تبیین مسائل جامعه و برطرف کردن نیازهای جوانان را بسیار مهم ذکر کرد و افزود: جوانان را نمی توان با زور به جایی رساند بلکه باید نیاز جوانان را برطرف و برای این منظور افراد اهل فن و کار بلد وارد مسائل تبیین شوند.

حجت الاسلام حاجی زاده بر ضرورت ارتقای سواد رسانه ای جوانان توسط متولیان آموزش و پرورش تاکید کرد و خواستار ارتباط آموزش و پرورش با دانش آموزان و اولیا آنها در این خصوص شد.

وی از آموزش و پرورش خواست به مسائل دینی، مذهبی،  قرآنی و… توجه ویژه داشته باشند چرا که خیر و برکت در دین داری می باشد و معلمان نیز برای آینده کشور باید دانش آموزان دیندار به جامعه تحویل دهیم.

وی افزود: معلمان پرورش دهنده مسئولان آینده کشور هستند و در این راستا آموزش و پرورش و معلمان نقش بسزایی دارند.

حجت الاسلام حاجی زاده گفت: در اغتشاشات اخیر دشمنان بیشتر دانش آموزان ما را مورد هدف قرار داده اند که در این رابطه وظیفه مسئولان ارتقای مسائل تربیتی و تبیینی دانش آموزان است که بتوان سرداران بزرگی چون حاج قاسم سلیمانی تربیت کنند تا خدمتگزار مردم و نظام باشند.

امام جمعه اهر کادرسازی در آموزش و پرورش را برای حل مسائل و مشکلات آینده کشور بسیار مهم عنوان کرد و گفت: اگر امروز نتوانیم دانش آموزان را درست تربیت کنیم فردا مسئولان خدوم پیدا نخواهیم کرد. 

وی از مسئولان خواست در کارهای خود رضایت مردم را در اولویت کارهای قرار دهند چراکه مردم ولی نعمتان نظام هستند و باید قدر این مردم را بدانیم.

خبر از: مصطفی قربان موحد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.