کد خبر : 135280
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 ژانویه 2023 - 13:29
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آسفالت‌ریزی حدود ۱۸ هزار متر مربع محوطه مدارس اهر ‍ بسته هستند

آسفالت‌ریزی حدود ۱۸ هزار متر مربع محوطه مدارس اهر ‍

آسفالت‌ریزی حدود ۱۸ هزار متر مربع محوطه مدارس اهر  ‍

فرماندار اهر نیز در این جلسه از شناسایی ۳۰۵ بازمانده از تحصیل در این شهرستان خبر داد و افزود: با بازگشت ۲۹۷ نفر از بازماندگان از تحصیل، آمار بازمانده از تحصیل در شهرستان اهر به ۸ نفر کاهش یافته است. به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، ابوالفضل غنی زاده در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان

فرماندار اهر نیز در این جلسه از شناسایی ۳۰۵ بازمانده از تحصیل در این شهرستان خبر داد و افزود: با بازگشت ۲۹۷ نفر از بازماندگان از تحصیل، آمار بازمانده از تحصیل در شهرستان اهر به ۸ نفر کاهش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، ابوالفضل غنی زاده در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اهر افزود: طی قرارداد انعقاد شده اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی و خیرین، ۲ زمین چمن مصنوعی در مدارس مناطق حاشیه‌ای شهر اهر احداث خواهد شد.

وی از آسفالت‌ریزی نزدیک به ۱۸ هزار متر مربع محوطه مدارس شهرستان اهر نیز خبر داد.

فرماندار اهر با اشاره به سوء استفاده دشمنان از جوانان دهه هشتادی در اغتشاشات اخیر گفت: اینکه می‌گوییم جوانان دهه‌ی هشتادی احساساتی پاک دارند و چون دشمنان ایران در تجزیه کشور متحمل شکست‌های پی‌در‌پی شده، در اغتشاشات اخیر از احساسات پاک جوانان دهه هشتادی سوءاستفاده کردند.

غنی‌زاده با گلایه از تخریب محوطه برخی مدارس شهری و روستایی شهرستان اهر افزود: محوطه برخی مدارس شهری و روستایی به هیچ عنوان در شأن دانش‌آموزان اهری نیست، در بازدید از مدارس عملاً تبعیض‌هایی که قبلاً صورت گرفته را به وضوح می‌بینم چون برخی مدارس دولتی به فلان مدیر وابسته بودند از خدمات بهره‌مند شده‌اند و برخی هم با هزاران کمبود امکانات تحصیلی و محوطه‌سازی مواجه هستند.

وی با تأکید بر این‌که تبعیض‌ها و ناعدالتی‌ها چه در حوزه آموزشی و چه در حوزه‌های مختلف، عامل نارضایتی مردم می‌شود گفت: بنده به شدت مخالف تبعیض و ناعدالتی هستم. به عنوان مثال تبعیض در حل مشکلات مدارس نمونه‌ای از عوامل نارضایتی است.

فرماندار اهر در ادامه از تبدیل ۸ مدرسه کانکسی روستایی به ساختمان خبر داد و تنها ۱۱ مدرسه کانکسی با دانش‌آموزان کمتر از ۱۰ نفر در روستاهای شهرستان اهر وجود دارد، از این‌رو آموزش و پرورش برای تبدیل مدارس کانکسی به ساختمان جهت بهره‌برداری چندمنظوره برنامه‌ریزی کند.

ناصر پور فتحی مدیر آموزش و پرورش اهر نیز در ادامه این جلسه به گزارشی از عملکرد و اقدامات انجام شده این مدیریت در سال جاری اشاره کرد.

مدیر مسئول اهروصال: مصطفی قربان موحد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.