کد خبر : 135277
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 ژانویه 2023 - 12:02
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای وظیفه خبرنگاران انعکاس حقایق و واقعیت های جامعه آنگونه که هست می باشد بسته هستند

وظیفه خبرنگاران انعکاس حقایق و واقعیت های جامعه آنگونه که هست می باشد

وظیفه خبرنگاران انعکاس حقایق و واقعیت های جامعه آنگونه که هست می باشد

فرمانده سپاه ناحیه اهر از وظایف مهم خبرنگاران را انعکاس واقعیت ها و حقایق جامعه آنگونه که هست عنوان کرد. به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، سرهنگ پاسدار حسن سیفی در جلسه دوره ای هیئت اندیشه ورز فضای مجازی و رسانه که به همت مرکز فضای مجازی سپاه ناحیه اهر با حضور اصحاب رسانه این شهرستان

فرمانده سپاه ناحیه اهر از وظایف مهم خبرنگاران را انعکاس واقعیت ها و حقایق جامعه آنگونه که هست عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، سرهنگ پاسدار حسن سیفی در جلسه دوره ای هیئت اندیشه ورز فضای مجازی و رسانه که به همت مرکز فضای مجازی سپاه ناحیه اهر با حضور اصحاب رسانه این شهرستان برگزار شد گفت: خبرنگاران علاوه بر اینکه صدای گویای جامعه و پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند از وظایف مهم این قشر انعکاس واقعیت های جامعه آنگونه که هست می باشد.

وی افزود: در حال حاضر نقش و تاثیرگذاری رسانه ها در جوامع بشری بسیار حائز اهمیت می باشد و در دنیا این رسانه ها هستند که حرف اول و آخر را می زنند.

سرهنگ پاسدار سیفی نقش رسانه ها را در حوادث و اغتشاشات اخیر کشور بسیار مهم برشمرد و گفت: اگر اخبار و رویدادهای مهم روز به موقع درج نشود حتما دشمنان از این فرصت به نفع خود استفاده خواهند کرد.

وی در ادامه مطالبه گری را حق مردم عنوان کرد و افزود: مطالبه گری حق مردم است ولی باید این مطالبه گری در چارچوب قانون و مقررات باشد تا به نتیجه مطلوب برسد.

فرمانده سپاه ناحیه اهر ارتقای سطح سواد رسانه ای مسئولان و همچنین هم افزایی و همفکری مسئولان با خبرنگاران در پیشبرد امور مختلف این شهرستان بسیار سازنده برشمرد و گفت: برای رسیدن به این امر و آشنایی بیشتر مسئولان با فضای مجازی، سایبری و رسانه ها می توان از افرادی که دارای علم و تخصص رسانه ای بالا هستند استفاده کرد.

عکس و خبر از: مصطفی قربان موحد

  

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.