کد خبر : 135230
تاریخ انتشار : شنبه 31 دسامبر 2022 - 8:24
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای نظارت بر بازار و برخورد با گران‌فروشی تشدید شود بسته هستند

نظارت بر بازار و برخورد با گران‌فروشی تشدید شود

نظارت بر بازار و برخورد با گران‌فروشی تشدید شود

آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه اهر افزود: دشمنان در اغتشاشات اخیر با شروع جنگ ترکیبی و احزاب با تمام قوا پیش آمدند و آینده کشور را به گونه‌ای نشان دادند که آینده سیاهی پیش‌روی ملت ایران است. به گزارش اهروصال /امام جمعه اهر گفت: علیه ملت و جمهوری اسلامی ایران تمام نمی‌شود، اما

آیت‌الله جواد حاجی‌زاده در خطبه‌های نماز جمعه اهر افزود: دشمنان در اغتشاشات اخیر با شروع جنگ ترکیبی و احزاب با تمام قوا پیش آمدند و آینده کشور را به گونه‌ای نشان دادند که آینده سیاهی پیش‌روی ملت ایران است.

به گزارش اهروصال /امام جمعه اهر گفت: علیه ملت و جمهوری اسلامی ایران تمام نمی‌شود، اما باید در مقابل فتنه‌ها و جنگ‌های ترکیبی و رسانه‌ای دشمن آگاه و بصیر باشیم.

وی با اشاره به این‌که نهم دی‌ماه در محکومیت فتنه ۸۸ حماسه به یاد ماندنی بود، گفت: حماسه نهم دی‌ماه انقلاب اسلامی دیگری در تاریخ بود که باید حماسه نهم دی‌ماه زنده بماند.

حاجی‌زاده بابیان این‌که شهادت حاج قاسم سلیمانی و همراهان به دست ایادی استکبار جهانی، را فراموش نمی‌کنیم، یادآور شد: حاج قاسم سلیمانی مالک اشتر انقلاب اسلامی و صاحب مکتب بود.

امام جمعه اهر ادامه داد: جمهوری اسلامی در دیدگاه حاج قاسم سلیمانی حرم است اگر این حرم آسیب ببیند هیچ یک از حرم‌ها در امان نخواهد بود، شهید سلیمانی از دنیا در مقابل تروریست‌های داعش دفاع می‌کرد.

وی بر لزوم صرفه‌جویی در مصرف گاز و سایر انرژی‌ها تأکید کرد و افزود: توجه به محدودیت در مصرف گاز و برق، توصیه ما به مردم صرفه‌جویی در مصرف انرژی از جمله گاز است تا خدای‌ناکرده با قطعی مواجه نشویم.

حاجی‌زاده خاطرنشان کرد: برخی‌ها در حوزه اقتصادی چوب لای چرخ دولت سیزدهم می‌گذارند با این‌حال می‌دانیم دولت مردمی اقدامات مؤثری در حوزه اقتصاد انجام داده و بایستی منتظر نتایج مثبت آن بمانیم، اقدامات دولت و سنگ‌اندازی مخالفان دلیل نمی‌شود تا بر گرانی‌ها و نظارت بر بازار چشم‌پوشی کنیم. مردم از شرایط بازار و گرانی کالا ابراز گلایه می‌کنند.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.