کد خبر : 134817
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 نوامبر 2022 - 10:47
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ضرورت ایجاد صنایع تبدیلی فرآورده های دامی در اهر بسته هستند

ضرورت ایجاد صنایع تبدیلی فرآورده های دامی در اهر

ضرورت ایجاد صنایع تبدیلی فرآورده های دامی در اهر

فرماندار شهرستان اهر بر ضرورت ایجاد صنایع تبدیلی در حوزه فرآورده‌های دامی در این شهرستان تاکید کرد.  به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، ابوالفضل غنی‌زاده، در جلسه شورای سرمایه‌گذاری شهرستان اهر گفت: اهر جزو قطب های دامپروری استان و حتی شمالغرب کشور بوده و وجود میدان دوواب نیز یکی از ظرفیت‌های این شهرستان در خرید و

فرماندار شهرستان اهر بر ضرورت ایجاد صنایع تبدیلی در حوزه فرآورده‌های دامی در این شهرستان تاکید کرد.

 به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، ابوالفضل غنی‌زاده، در جلسه شورای سرمایه‌گذاری شهرستان اهر گفت: اهر جزو قطب های دامپروری استان و حتی شمالغرب کشور بوده و وجود میدان دوواب نیز یکی از ظرفیت‌های این شهرستان در خرید و فروش دام منطقه ارسباران و شهرهای همجوار است که متاسفانه نبود صنایع تبدیلی در حوزه فرآورده‌های دامی از مشکلات جدی دامپروری این شهرستان بوده و لازم است برای ایجاد اینگونه صنایع تبدیلی اقدامات اساسی انجام گیرد.

وی توسعه و پیشرفت همه جانبه شهرستان اهر را در گرو ایجاد زمینه‌های مناسب برای جذب سرمایه گذاران بخش خصوصی عنوان کرد و افزود: در راستای جذب سرمایه گذار بخش خصوصی به شهرستان با همکاری رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اقدامات مهمی انجام شده است که انتظار داریم با همراهی ادارات صمت و جهاد کشاورزی هرچه سریعتر زمینه برای حضور این سرمایه گذار فراهم شود.

غنی‌زاده، همچنین از ایجاد چندین فرصت شغلی برای ۱۰۰۰ نفر از جوانان بیکار این شهرستان در کارخانجات خبر داد و گفت: فازهای توسعه‌ای معادن و صنایع پایین‌دست مس با همکاری مجتمع مس سونگون در شهرستان اهر نیز اجرایی می شود.

فرماندار اهر همچنین بر لزوم تدوین شناسنامه زمینه‌های سرمایه‌گذاری در این شهرستان تأکید کرد و گفت: پیش از جذب سرمایه‌گذار، باید ابتدا دفترچه یا شناسنامه معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری این شهرستان تدوین و مدیران ادارات در حوزه‌های خود موانع و مشکلات را بررسی و راهکار حل شده آن ارائه نمایند.ایسنا

خبر از: مصطفی قربان موحد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.