کد خبر : 1341
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 13 ژانویه 2015 - 16:25
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای فال روز چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳ بسته هستند

فال روز چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳

فال روز چهارشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۳

فروردین: جو استرس زای امروز درس های زیادی به شما خواهد داد. روزی عالی برای درس گرفتن از اشتباهاتتان در پیش روست. ممکن است مجبور باشید بر خلاف میل گروهی از مردم یا یک سازمان معتبر رفتار کنید. در مواقع غیر ضروری نقش دیپلمات را بر عهده نگیرید. تلاش شما برای حفظ صلح و آرامش

فروردین:

جو استرس زای امروز درس های زیادی به شما خواهد داد. روزی عالی برای درس گرفتن از اشتباهاتتان در پیش روست. ممکن است مجبور باشید بر خلاف میل گروهی از مردم یا یک سازمان معتبر رفتار کنید. در مواقع غیر ضروری نقش دیپلمات را بر عهده نگیرید. تلاش شما برای حفظ صلح و آرامش تنها مسائل را پیچیده تر می کند.

اردیبهشت:

امروز کارهای روزانه زیادی برای انجام دارید. تعداد کمی از این کارها فوری هستند. ممکن است مجبور باشید برای حل مشکلی قدیمی در یک نزاع محلی یکبار و برای همیشه پا در میانی کنید. سعی کنید زمان خود را به بهترین شکل سازماندهی کنید و با توجه به توانایی های خود یک برنامه منظم طراحی نمایید.

خرداد:

موضوع اصلی روز برای شما همان تلاش های مالی هستند. کارآمدی، نظم و حرفه ای بودن تان به حفظ جایگاه شما کمک شایانی خواهند کرد. رای شما برای انتخاب بین یک درآمد پر از ریسک و یک درآمد تضمین شده با دومی همسو است.

تیر:

کارهای تان را نیمه تمام رها نخواهید کرد و برای آنچه که می خواهید به دست آورید بیش از حد تلاش می کنید. عشق تیری های عاشق هدف تعصبی پنهان قرار دارد. اعتماد به نفس و مصمم بودن تان به شما کمک می کند تا به درجات بالاتر در ورزش یا تجارت دست پیدا کنید.

مرداد:

امروز روز مناسبی برای انجام امتحان، آزمایش و تحلیل های نهایی است. اگر کاری را اشتباه انجام داده اید یا از وظایف خود سرپیچی کرده اید باید بدانید که دستاورد های تان به خطر خواهد افتاد. ممکن است یک نقص فنی یا یک رسوایی عمومی، عوارض جانبی یک دارو و یا یک محصول آرایشی جدید را تجربه کنید.

شهریور:

مشکلاتی در حوزه علایق خود ایجاد خواهید کرد. ممکن است دچار زیاده خواهی یا برنامه های بی پروا شوید. شاید زیادی سرعت عمل به خرج می دهید. واقع گرا باشید وگرنه انتقاد دیر می شود. امروز فرصت خوبی است تا با کمترین زیان مجددا جایگاه قبلی خود را به دست آورید.

مهر:

امروز روز خوبی برای انجام موارد جزیی نیست. اهداف بزرگ برای خود تعیین نمایید اما مراقب باشید در راستای ظرفیت هایتان به ویژه از نوع مالی آن هدف گذاری کنید. همچنین باید بدانید که پیروزی که به دنبالش هستید مستلزم فداکاری ها و داشتن نظمی استثنایی از سوی شماست.

آبان:

در طول روز به تمام مشکلات غلبه خواهید کرد. هیچ مانعی برای دستیابی به آرزوهای تان بر سر راه شما وجود ندارد. از موقعیت خود حداکثر بهره را ببرید. امروز به یک اعتبار شگفت انگیز در زمینه انتخاب هایتان دست خواهید یافت.

آذر:

امروز مشخص خواهد شد که در امتحان پیروز می شوید یا نه. شانس تان برای موفقیت زیاد است اما الهام گرفتن صرف شما را به جلو نخواهد برد. تلاش بیشتر مساوی است با حمایت و پشتیبانی بیشتر. بسیاری از شما آذری ها وادار خواهید شد به ذخایر معنوی خود دستبرد بزنید.

دی:

واکنش های شما باید در راستای تقویت روابط دوستی یا شراکتی، توسعه دامنه ارتباطات با مشتری ها، کاربر ها و روسای متعهد باشد. این مسئله ممکن است تجربه یک جمع جدید یا ایجاد شراکتی قدیمی بر مبانی نوین باشد. اگر مغرور هستید یا نمی خواهید منافع تان به خطر بیافتد باید گفت شرایط بر وفق مرادتان خواهد بود.

بهمن:

امروز باید آرامش خود را حفظ کنید، مراقب تجارت خود باشید و نتایج کارتان را سازماندهی کنید. از وقایع اخیر درس بگیرید و از تجربه مورد نیاز برای حفظ اهداف اصلی تان بهره ببرید. این اهداف می توانند شامل شغل، موقعیت اجتماعی و رشد حرفه ای باشند.

اسفند:

موفقیت هنوز با فهرست علایق شما همراه است و آماده است تا شما را به آرزو های بلند پروازانه تان برساند. اسفندی های متواضع و منضبط از ترس ها و نگرانی های اخیر خود خلاص می شوند، به تعادل روانی مورد انتظار دست می یابند و به تدریج در مسیر زندگی آرام خود قرار می گیرند.

ترجمه: مجله اینترنتی زیگیل

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.