کد خبر : 13399
تاریخ انتشار : جمعه 27 مارس 2015 - 12:50
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای سازمان ملل موضع محکمی در قبال تجاوز به یمن بگیرد/عربستان مدت‌هاست در بازی آمریکا و اسرائیل قرار دارد بسته هستند

سازمان ملل موضع محکمی در قبال تجاوز به یمن بگیرد/عربستان مدت‌هاست در بازی آمریکا و اسرائیل قرار دارد

سازمان ملل موضع محکمی در قبال تجاوز به یمن بگیرد/عربستان مدت‌هاست در بازی آمریکا و اسرائیل قرار دارد

به گزارش اهروصال، الیاس حضرتی مدیرمسئول روزنامه اعتماد در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به حمله عربستان به یمن اظهارداشت: آمریکا به دنبال ناامن کردن منطقه است و استراتژی آینده خاورمیانه را آمریکایی‌ها بر اساس درگیری مذهبی بین شیعه و اهل سنت تعریف کرده‌اند. وی تأکید کرد: انقلاب اسلامی این داستان را





به گزارش اهروصال، الیاس حضرتی مدیرمسئول روزنامه اعتماد در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به حمله عربستان به یمن اظهارداشت: آمریکا به دنبال ناامن کردن منطقه است و استراتژی آینده خاورمیانه را آمریکایی‌ها بر اساس درگیری مذهبی بین شیعه و اهل سنت تعریف کرده‌اند.

وی تأکید کرد: انقلاب اسلامی این داستان را به عقب انداخت چراکه شعار اصلی جمهوری اسلامی وحدت بین این شیعه و سنی و وحدت جهان اسلام بود.

حضرتی تأکید کرد: اکنون که در یمن یک حرکت مردمی شکل گرفته و ارتش هم به این حرکت پیوسته و قرار شده سرنوشت کشور خود را تعیین کنند عربستان با حمایت آمریکا قصد دارد از این حرکت جلوگیری کند.

وی افزود: متاسفانه عربستان و تعدادی از کشورهای منطقه در بازی که آمریکا و اسرائیل به راه انداخته‌اند مدت‌هاست قرار گرفته‌اند و امروز هم با تمام امکانات بر سر مردم مظلوم و بی پناه یمن ریخته‌اند.

حضرتی اظهارداشت: سازمان ملل و دبیر کل آن باید موضع محکمی در این رابطه داشته باشد ولی من در تعجبم که چرا دنیا چنین چهره‌ای پیدا کرده و بی‌جهت یک کشور به کشور دیگری حمله می کند.

وی افزود: وزیر امورخارجه و سخنگوی وزارتخانه و شخص آقای رئیس‌جمهور تلاش‌هایی داشته‌اند تا به شکلی جلوی این تجاوز آشکار را بگیرند ولی تمام فکر و ذکر وزارت خارجه معطوف به مذاکرات است.

حضرتی همچنین گفت: شاید این توطئه‌ها برای برهم زدن مذاکرات هسته‌ای باشد مسئولان کشور ما در شرایط حساسی هستند از طرفی وظیفه ما است از مظلومان دفاع کنیم و از طرفی جلوی تجاوز ظالمان را بلگیریم.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.