کد خبر : 133321
تاریخ انتشار : جمعه 26 آگوست 2022 - 8:37
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای راه حل رفع مشکلات در جامعه، مدیریت جهادی است بسته هستند

راه حل رفع مشکلات در جامعه، مدیریت جهادی است

راه حل رفع مشکلات در جامعه، مدیریت جهادی است

امام جمعه اهر راه حل فعلی رفع مشکلات جامعه را مدیریت جهادی برشمرد و گفت: مدیریت جهادی، خدمت صادقانه و بی منت به مردم بالاترین عبادت است که باید مسئولان در اولویت کاری خود قرار دهند.  به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده در دیدار اعضای شورای اداری شهرستان اهر ضمن تبریک هفته دولت،

امام جمعه اهر راه حل فعلی رفع مشکلات جامعه را مدیریت جهادی برشمرد و گفت: مدیریت جهادی، خدمت صادقانه و بی منت به مردم بالاترین عبادت است که باید مسئولان در اولویت کاری خود قرار دهند. 

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده در دیدار اعضای شورای اداری شهرستان اهر ضمن تبریک هفته دولت، این هفته را فرصتی مناسب برای ارائه عملکردهای مسئولان برای مردم عنوان کرد و خواستار ارائه صحیح عملکرد یک ساله مسئولان به مردم شد.

وی گفت: در حال حاضر دشمنان ایران اسلامی با توطئه های مختلف سعی در سیاه نمایی دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران دارند که باید مسئولان و مردم هوشیار باشند و در مقابل این توطئه ایستادگی و مقابله کنند.

امام جمعه اهر افزود: مشکلات در کشور به دلیل فشار اقتصادی و تحریم ها بسیار زیاد بوده و نباید این وضع موجود تبدیل به فرصتی برای دشمنان شود تا به کشور و نظام ضربه وارد نمایند.

وی ادامه داد ایران اسلامی با وجود تمام توطئه ها و تحریم های ظالمانه دشمنان همچنان به لطف خداوند با صلابت تر و مقتدرتر از همیشه در مسیر پیشرفت و توسعه گام برمی دارد.

حجت الاسلام حاجی زاده گفت: ایران اسلامی در طول بیش از ۴۰ سال پیروزی با مشکلات و تحریم های متعدد روبرو بوده ولی این مشکلات کوچکترین تاثیری در اراده و تلاش مردم و مسئولان خدوم کشور در آبادانی و پیشرفت ایران عزیز نداشته است.

وی منطقه ارسباران را منطقه زرخیز عنوان کرد و گفت: می توان با پشتکار و برنامه ریزی دقیق و فنی از ظرفیت های منطقه به نفع شکوفایی اقتصاد و درآمد مردم اهر و منطقه بهره برد.

 

#اهروصال، فرماندار اهر نیز در این جلسه بر حمایت جدی از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان بخش خصوصی در راستای ایجاد اشتغال و درآمد در این شهرستان تاکید کرد.

ابوالفضل غنی زاده همچنین از واگذاری ۴۵ هکتار زمین شهرک صنعتی اهر به سرمایه گذاران در هفته دولت خبر داد.

خبر از:مصطفی قربان موحد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.