کد خبر : 133229
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 آگوست 2022 - 21:02
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای حضور بیش از ۴۰ فعال فضای مجازی و رسانه ای اهر در “دوره آموزشی و توانمندسازی گرا” + عکس بسته هستند

حضور بیش از ۴۰ فعال فضای مجازی و رسانه ای اهر در “دوره آموزشی و توانمندسازی گرا” + عکس

حضور بیش از ۴۰ فعال فضای مجازی و رسانه ای اهر در “دوره آموزشی و توانمندسازی گرا” + عکس

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه ناحیه اهر از حضور بیش از ۴۰ فعال فضای مجازی و رسانه ای اهر در “دوره آموزشی و توانمندسازی گرا” در تبریز خبر داد. سروان پاسدار حسن پاشایی در گفتگو با پایگاه خبری #اهروصال گفت: دوره آموزشی توانمندسازی گرا به همت فضای مجازی سپاه عاشورا به مدت دو روز در

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه ناحیه اهر از حضور بیش از ۴۰ فعال فضای مجازی و رسانه ای اهر در “دوره آموزشی و توانمندسازی گرا” در تبریز خبر داد.

سروان پاسدار حسن پاشایی در گفتگو با پایگاه خبری #اهروصال گفت: دوره آموزشی توانمندسازی گرا به همت فضای مجازی سپاه عاشورا به مدت دو روز در دانشگاه سراسری تبریز و در سالن وحدت با حضور بیش از ۶٠٠ فعال فضای مجازی و رسانه ای اعم از مدیران و مسئولان پایگاه های خبری، سایت های خبری و تصویری، فضای سایبری، تلگرامی، واتساپ، اینستاگرام و غیره حضور داشتند که از شهرستان اهر بیش از ۴۰ فعال رسانه ای آقا و خانم به مدت ۲ روز در این دوره شرکت کردند.

وی افزود: در این دوره از آموزش توانمندسازی گرا موضوعاتی در خصوص سواد رسانه ای، تربیت رسانه ای، کار تشکیلاتی در فضای مجازی، کوتاه نویسی در شبکه های اجتماعی ، حضور موثر در شبکه های اجتماعی توسط اساتید مجرب و سرشناس رسانه ای  دکتر مجید اسماعیلی، دکتر عبدالکریم خیامی، دکتر حسین عرب اسدی و مهندس مرتضی قربانی به صورت شفاهی و عملی مورد بحث و بررسی قرار داده شد.

سروان پاسدار پاشایی برگزاری چنین دوره هایی در سطح استانی و حضور بسیجیان در این رویداد مهم را پلی موثر در پیشرفت علوم و فنون رسانه ای در جمع کاربران فضای مجازی خصوصا در بحث جهاد تبیین و مقابله جدی با هجمه های رسانه ای دشمنان در صفحات مجازی و رسانه ای برشمرد.

وی گفت: در این دوره از آموزش که با سخنرانی غلامرضا سیفی مسئول مرکز فضای مجازی استان آذربایجان شرقی در اهداف برگزاری این دوره خصوصا برای ارتقای دانش و مهارت فعالین فضای مجازی جبهه انقلاب اسلامی آغاز شد در ادامه با سخنرانی سردار عباسقلی زاده فرمانده سپاه عاشورا در خصوص تقویت فضای مجازی و سایبری در مقابله با توطئه های دشمنان به همچنین سخنرانی آیت اله سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در رابطه با ارتقای سواد رسانه ای و اینکه رسانه ها امروز به عنوان ابزارهای جنگی قوی در دنیا مطرح هستند ادامه یافته و در طول دوره اساتید مجرب کشوری نیز به مباحثی در خصوص ارتقای سواد رسانه ای، تربیت رسانه ای، تشکیلات فضای مجازی و غیره پرداختند.

سروان پاسدار پاشایی در ادامه ضمن قدردانی از حضور گسترده فعال فضای مجازی و رسانه ای اهر در این دوره از آموزش از این فعالان حاضر در دوره خواست آموزش ها و تجربیات خود را در خصوص این دوره به دوستان و خانواده های خود انتقال دهند.

وی همچنین افزود: برگزاری چنین دوره هایی برای جوانان علاوه بر آموزش و توانمندسازی نیروهای جوان و انقلابی می تواند زمینه ارتقای سطح دانش و آگاهی نسل جوان به دنیای رسانه را فراهم سازد.

مسئول مرکز فضای مجازی سپاه ناحیه اهر در پایان با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری دوره آموزش توانمندسازی گرا خصوصا غلامرضا سیفی مسئول مرکز فضای مجازی استان آذربایجان شرقی از میزبانی شایسته و قابل قبول این عزیزان در این دوره تقدیر کرد.

گفتنی است: در ادامه این گردهمایی فعالان فضای مجازی و رسانه ای ضمن حضور در یادمان شهید محمد غلامی، محل یادمان ۲۲ شهید دانشجوی دانشگاه تبریز و وادی رحمت تبریز ضمن تجدید میثاق مجدد با آرمان های شهدا در سوگ امام حسین(ع)و شهدا به عزاداری پرداختند.

خبر و عکس از: مصطفی قربان موحد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.