کد خبر : 133098
تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آگوست 2022 - 20:24
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای مطالبه گری از وظایف اصلی خبرنگاران است/نقش رسانه های ملی و مجازی در فرهنگ سازی بسیار مهم است + عکس بسته هستند

مطالبه گری از وظایف اصلی خبرنگاران است/نقش رسانه های ملی و مجازی در فرهنگ سازی بسیار مهم است + عکس

مطالبه گری از وظایف اصلی خبرنگاران است/نقش رسانه های ملی و مجازی در فرهنگ سازی بسیار مهم است + عکس

فرمانده سپاه ناحیه اهر مطالبه گری را جزو وظایف اصلی خبرنگاران برشمرد و خبرنگاران را پل ارتباطی بین مردم و مسئولان ذکر کرد.  به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، سرهنگ پاسدار حسن سیفی در جمع خبرنگاران با اشاره به تقارن ۱۷ مرداد روز خبرنگار با ایام سوگواری ماه محرم، شغل خبرنگاری را جزو شغل های سخت

فرمانده سپاه ناحیه اهر مطالبه گری را جزو وظایف اصلی خبرنگاران برشمرد و خبرنگاران را پل ارتباطی بین مردم و مسئولان ذکر کرد. 

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، سرهنگ پاسدار حسن سیفی در جمع خبرنگاران با اشاره به تقارن ۱۷ مرداد روز خبرنگار با ایام سوگواری ماه محرم، شغل خبرنگاری را جزو شغل های سخت و پراسترس برشمرد.

وی گفت: خبرنگاران در کنار وظیفه مطالبه گری باید در ترویج مسائل فرهنگی نیز کوشا باشند و نقش رسانه های مجازی و ملی در فرهنگ سازی بسیار مهم است.  

سرهنگ پاسدار سیفی خبرنگار را تاثیرگذارترین افراد در بحث رسانه و فضای مجازی برشمرد و خبرنگار را مهره اصلی در فرهنگ سازی  ذکر کرد.

وی افزود: در ایام محرم عکاسان و نویسندگان خبر با درج مطالب خبری و حتی یک عکس معنی دار قدرت خود را در انتقال و ترویج فرهنگ عاشورایی به نحو احسن نشان دادند.

فرمانده سپاه اهر قدرت رسانه ها خصوصا فضای مجازی را در نشر سریع وقایع در دنیا بسیار موثر برشمرد و گفت: در جریان سلمان رشدی دیدیم در یک لحظه خبر کل دنیا منتشر شد و این نشان از قدرت رسانه و در راس آن فضای مجازی است.

وی افزود: در قضیه حمله به سلمان رشدی چیزی که حائز اهمیت است اجرای فتوای علمای دینی ما است که با گذشت سالها باز این فتوا همچنان ساری و جاری بوده و به آن عمل می شود.

سرهنگ پاسدار سیفی در ادامه شفاف سازی خدمات و فعالیت مسئولان را در راستای آگاهی مردم بسیار مهم برشمرد.

گفتنی است: در پایان مراسم با حضور سرهنگ پاسدار حسن سیفی فرمانده سپاه ، حجت الاسلام امیر فاطمی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه، سروان پاسدار حسن پاشایی مسئول فضای مجازی سپاه ناحیه اهر از خبرنگاران پیشکسوت و فعال شهرستان اهر تجلیل و قدردانی شد.

خبر از: مصطفی قربان موحد

غ

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.