کد خبر : 133035
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 9 آگوست 2022 - 15:37
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای تسریع در احداث ۲۰۰۰واحد مسکن ملی در اهر بسته هستند

تسریع در احداث ۲۰۰۰واحد مسکن ملی در اهر

تسریع در احداث ۲۰۰۰واحد مسکن ملی در اهر

فرماندار اهر بر تسریع احداث ۲۰۰۰ واحد مسکونی متعلق به مسکن ملی تاکید و گفت: برای احداث این واحدهای مسکونی زمین کافی واگذار شده است که امیدواریم با تمهیدات لازمه احداث این واحدها تسریع شود. به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، ابوالفضل غنی زاده در جلسه‌ی شورای مسکن شهرستان اهر همچنین خواستار تعیین تکلیف و حل

فرماندار اهر بر تسریع احداث ۲۰۰۰ واحد مسکونی متعلق به مسکن ملی تاکید و گفت: برای احداث این واحدهای مسکونی زمین کافی واگذار شده است که امیدواریم با تمهیدات لازمه احداث این واحدها تسریع شود.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، ابوالفضل غنی زاده در جلسه‌ی شورای مسکن شهرستان اهر همچنین خواستار تعیین تکلیف و حل مشکلات پروژه‌های مسکن مهر شرکت آذر گستران و شهید منتظری از سوی دستگاه اجرایی ذی‌ربط شد.

وی در ادامه بر جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرستان اهر تاکید و گفت: متأسفانه در حاشیه شهر، در ساخت و سازهای منازل دستورالعمل‌های نظام مهندسی رعایت نشده است و احداث ساختمان‌ها خارج از ضابطه و غیر اصولی است و اگر در این مناطق حوادث غیرمترقبه ی طبیعی از جمله زلزله و سیل مهیب اتفاق بیافتد، با خسارات و صدمات جبران ناپذیری روبرو خواهیم شد.

فرماندار اهر بر لزوم جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در حواشی شهر اهر تاکید و افزود: در این راستا با تشکیل کارگروه ویژه ای با حضور ادارات خدمات رسان به این موضوع رسیدگی خواهد شد. 

وی همچنین گفت: برای جلوگیری از حوادث پیش بینی نشده، بر شناسایی ساختمان های کم مقاوم و آسیب‌پذیر در محلاتی که برای ساخت و سازها مناسب نمی باشند تأکید کرد.

خبر از: مصطفی قربان موحد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.