کد خبر : 13296
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 26 مارس 2015 - 15:32
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای شهیدخوشه بر تربیت یافته مساجدبود+تصاویر بسته هستند

شهیدخوشه بر تربیت یافته مساجدبود+تصاویر

شهیدخوشه بر تربیت یافته مساجدبود+تصاویر

به گزارش اهروصال به نقل از «لاهیجان» ، سعید قاسمی یادواره شهدای عملیات فتح المبین در رودسر با بیان اینکه بابت برگزاری مراسم شهدای عملیات فتح المبین در روز دوم فروردین از برگزار کنندگان این مراسم تشکر می کنم افزود:مردم در سراسر کشور درگیر کارهای ابتدای نوروز هستند و در این زمان مردم رودسر برای





به گزارش اهروصال به نقل از «لاهیجان» ، سعید قاسمی یادواره شهدای عملیات فتح المبین در رودسر با بیان اینکه بابت برگزاری مراسم شهدای عملیات فتح المبین در روز دوم فروردین از برگزار کنندگان این مراسم تشکر می کنم افزود:مردم در سراسر کشور درگیر کارهای ابتدای نوروز هستند و در این زمان مردم رودسر برای شهدای خود یادواره برگزار می کنند.

وی با بیان اینکه دو سال قبل از شروع رسمی جنگ با عراق،رزمندگان اسلام درگیر مبارزه با فتنه های داخلی بودند بودند افزود:این دو سال را هم باید به تاریخ هشت سال دفاع مقدس اضافه کرد.

وی نسبت به جنگ نرم شدیدی که توسط ماهواره ها در جریان است ابراز نگرانی کرد و افزود:گیلان چه در دوران جنگ و چه بعد از آن تا فتنه ۸۸ حق مطلب را ادا کرد.

سردار قاسمی با بیان اینکه میرزاکوچک خان جنگلی و مبارزات این دلاورمرد گیلان با روس ها و انگلیس ها باید برجسته شود افزود:این دلاورمردی ها باید برای مردم یادآوری شود تا این حرکت عظیم اسلامی توسط گروه های منحرفی چون منافقین مصادره نشود.

وی با بیان انتقاد به محتوای درسی مدارس با بیان اینکه کمتر از ۱۰صفحه مطلب درمورد امام راحل ،کمتر از سه درس درباره انقلاب اسلامی و راجع به شهدا و دفاع مقدس و کمتر از ۱۰ صفحه مطلب برای تربیت یک نسل انقلابی بسیار کم است افزود:تربیت برگزارکنندگان این مراسم حاصل تربیت مدارس نبوده،بلکه حاصل تربیت مساجد و هیئات مذهبی است.

سردار قاسمی با اشاره به شهید فرهاد خوشه بر به عنوان یک نمونه جوان تربیت یافته در هیئات و مساجد گفت:از رزمندگان و روحانیونی که می توانند در زمینه تربیت اسلامی گام بردارند می خواهم که ناکامی های محتوای دروس مدارس را جبران کنند.

 وی با بیان اینکه گربه کنونی کشور در دویست سال قبل نهنگی بوده که از شرق،غرب،شمال و جنوب بسیار گسترده تر از جغرافیای کنونی بوده افزود:خیانت شاهان فاسد باعث شد تا قسمتی از خاک کشور جدا شود و تنها در جنگی که وجبی از ایران جدا نشد دفاع مقدس بود.

قاسمی راهپیمایی بیست میلیونی اربعین و سردست گرفتن عکس شهید احمدی روشن در راهپیمایی نیویورک را نشانه هایی از نفوذ فرهنگی ایران دانست.

وی با بیان اینکه عملیات فتح المبین به عنوان اولین عملیات مشترک بین بسیج ،سپاه و ارتش بود که موفقیت های بسیار زیادی را در پی داشت افزود: اوضاع تا آنجا برای ارتش عراق سخت شد که در تسخیر قرارگاه سپاه چهارم عراق توسط رزمندگان سپاه محمد رسول الله اگر صدام نیم ساعت تعلل می کرد وبا آمبولانس فرار نمی کرد اسیر رزمندگان اسلام می شد.

سردار قاسمی با بیان خاطره ای از نگرانی حزب الله لبنان و نیروهای مقاومت در مورد اتفاقات سال ۸۸ با بیان اینکه از سکوت خیلی از خواص در قم و تهران متحیر شدیم افزود:انحراف و سقوط خواص غیر قابل باور بود.خودم سه بار از دستان آقای کروبی هدیه امام را دریافت کرده بودم.

 وی با بیان اینکه کم شدن سهمیه عمره ایران توسط عربستان ،به خاطر سخنان آیت الله جنتی در نمازجمعه تهران نیست افزود:این حرکت سعودی ها بخاطر ادامه دادن راه انقلاب ایران توسط یمنی ها و در تنگنا قرارگرفتن عربستان است./

سردار قاسمی (۵) سردار قاسمی (۹) سردار قاسمی (۴) سردار قاسمی (۶) سردار قاسمی (۷) سردار قاسمی (۸) سردار قاسمی (۳) سردار قاسمی (۲) سردار قاسمی (۱) سردار قاسمی (۶)

انتهای پیام/ر

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.