کد خبر : 13288
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 26 مارس 2015 - 15:29
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ادای احترام تیم ملی به دو خبرنگار فقید بسته هستند

ادای احترام تیم ملی به دو خبرنگار فقید

ادای احترام تیم ملی به دو خبرنگار فقید

به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا میلاد حجت‌الاسلامی، خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم و حسین جوادی، خبرنگار ورزشی روزنامه وطن‌امروز همراه با تیم ملی فوتبال به اتریش رفته بودند تا دیدار دوستانه با شیلی را پوشش دهند. این دو خبرنگار پس از رسیدن به اتریش راهی بارسلونای اسپانیا شدند تا پس از پوشش





به گزارش اهروصال به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا میلاد حجت‌الاسلامی، خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم و حسین جوادی، خبرنگار ورزشی روزنامه وطن‌امروز همراه با تیم ملی فوتبال به اتریش رفته بودند تا دیدار دوستانه با شیلی را پوشش دهند.

این دو خبرنگار پس از رسیدن به اتریش راهی بارسلونای اسپانیا شدند تا پس از پوشش دیدار ال‌کلاسیکو به اتریش بازگردند اما هواپیمای شرکت ژرمن وینگز دچار سانحه شد تا این دو خبرنگار نیز قربانی شوند.

از همین رو از سوی مسئولان تیم ملی پیشنهاد شد به‌احترام حجت‌الاسلامی و جوادی که برای پوشش دیدار ایران ــ شیلی به این سفر رفته بودند و جان خود را از دست دادند و همچنین سایر قربانیان این سانحه هوایی، یک دقیقه سکوت انجام شود که مسئولان تیم ملی شیلی هم با این موضوع موافقت کردند.

بازیکنان تیم ملی قصد دارند با روبان مشکی روی پیراهن‌های خود یا بازوبند مشکی وارد زمین شوند که این موضوع با مخالفت فدراسیون فوتبال اتریش که میزبان این بازی است روبه‌رو شده است. اتریشی‌ها اعلام کردند این مسئله باید با موافقت فیفا همراه باشد و مسئولان فدراسیون فوتبال ایران در حال مکاتبه و نامه نگاری هستند تا در صورت امکان بازیکنان تیم ملی در دیدار با شیلی نمادی مشکی داشته باشند.

به گزارش تسنیم، دیدار دوستانه ایران و شیلی امشب (پنجشنبه) از ساعت ۲۳:۳۰ به‌وقت ایران در وین اتریش برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.