کد خبر : 13268
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 26 مارس 2015 - 15:23
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای رئیس کمیته اطلاع‌رسانی حزب ندای ایرانیان درگذشت ۲ خبرنگار ورزشی را تسلیت گفت بسته هستند

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی حزب ندای ایرانیان درگذشت ۲ خبرنگار ورزشی را تسلیت گفت

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی حزب ندای ایرانیان درگذشت ۲ خبرنگار ورزشی را تسلیت گفت

به گزارش اهروصال به نقل از  فارس، سیدمحسن امامی‌فر رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات حزب ندای ایرانیان در پی ضایعه تلخ درگذشت دو نفر از اصحاب رسانه ای کشور در حادثه سقوط هواپیما در فرانسه، پیام تسلیتی صادر کرد. متن این پیام به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا





به گزارش اهروصال به نقل از  فارس، سیدمحسن امامی‌فر رئیس کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات حزب ندای ایرانیان در پی ضایعه تلخ درگذشت دو نفر از اصحاب رسانه ای کشور در حادثه سقوط هواپیما در فرانسه، پیام تسلیتی صادر کرد.
متن این پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
مرگ پایان زندگی نیست، بلکه آغازی است برای پرواز مرغ جان بر گستره ملکوت و رجعتی به محضر دوست؛ به ویژه آنان که در عنفوان جوانی در پاکی زیستند و در زندگانی برای اطلاع رسانی به مردم گامهای بلندی برداشتند و در خدمت به دیگران کوشیدند. 
ضایعه اسفناک درگذشت آقایان میلاد حجت الاسلامی خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم و حسین جوادی خبرنگار ورزشی روزنامه وطن امروز در حادثه سقوط هواپیما در فرانسه، خبری بسیار تلخ برای اصحاب رسانه بود
اینجانب به نمایندگی از اعضای حزب ندای ایرانیان این ضایعه دردناک را به خانواده‌های حجت الاسلامی و جوادی و همچنین جامعه رسانه‌ای کشور به خصوص عزیزانمان در خبرگزاری تسنیم و روزنامه وطن امروز تسلیت عرض می‌نمایم. 
یاد و خاطره همه خبرنگارانی را که از روی اخلاص در راه روشنگری افکار عمومی و اطلاع رسانی، عاشقانه فعالیت کردند و به سوی معبود پرکشیدند، گرامی می‌داریم و انشاءالله خداوند آن‌ها را در جوار رحمت خویش قرین نعمتی ابدی سازد. 
انتهای پیام/

 

source


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.