کد خبر : 132433
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 جولای 2022 - 13:36
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای هیئت های عزاداری از انسداد خیابان و ایجاد ترافیک جدا خودداری کنند بسته هستند

هیئت های عزاداری از انسداد خیابان و ایجاد ترافیک جدا خودداری کنند

هیئت های عزاداری از انسداد خیابان و ایجاد ترافیک جدا خودداری کنند

فرمانده انتظامی شهرستان اهر بر پرهیز جدی هیات های عزاداری حسینی از انسداد و ایجاد ترافیک طولانی در معابر و خیابان های این شهرستان تاکید کرد. به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، سرهنگ قدرت آقاپور در نشست خبری با خبرنگاران ضمن اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و صفر و تسلیت شهادت امام حسین(ع) و یاران

فرمانده انتظامی شهرستان اهر بر پرهیز جدی هیات های عزاداری حسینی از انسداد و ایجاد ترافیک طولانی در معابر و خیابان های این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، سرهنگ قدرت آقاپور در نشست خبری با خبرنگاران ضمن اشاره به فرا رسیدن ماه محرم و صفر و تسلیت شهادت امام حسین(ع) و یاران باوفایش گفت: هیات های عزاداری باید دقت کنند در روزهای عزاداری سیدالشهدا(ع) حتما مراعات حال همشهریان را داشته باشند و طبق برنامه اعلامی، هیات ها و دستجات عزاداری سر وقت شروع و زود خاتمه یابد تا باعث گلایه مندی همشهریان نشود.

سرهنگ آقاپور در ادامه امنیت و آسایش مردم را خط قرمز پلیس برشمرد و افزود: با افرادی که بخواهند امنیت و آسایش مردم را دچار مخاطره کنند برخورد جدی خواهد شد و در این خصوص با کسی تعارفی نداریم.

وی با اشاره به وجود خانه باغ ها زیاد در مناطق باغی  و روستایی شهرستان های اهر و هوراند افزود: خوشبختانه با تلاش همکاران و اهالی روستاها در این خانه باغها امنیت حاکم بوده و برای افزایش امنیت نیز استفاده از دوربین های مدار بسته و نگهبان در ورودی روستاها و خانه باغها برای کاهش سرقت ها بسیار مهم و تاثیرگذار است.

فرمانده انتظامی اهر در ادامه به ایجاد مزاحمت برخی جوانان در پارک‌ها نیز اشاره کرد و گفت: تربیت جوانان جزو وظایف اصلی خانواده ها می باشد و قبل از مداخله پلیس باید خانواده ها نحوه برخورد و عدم ایجاد مزاحمت به مردم را برای فرزندان خود آموزش دهند. 

وی همچنین در رابطه با ایجاد آلودگی صوتی و سلب آسایش توسط خودروسواران که باعث گلایه مندی همشهریان شده است نیز افزود: تاکنون ۵ دستگاه خودرو در این راستا توقیف و روانه پارکینگ شده که از همشهریان می خواهیم در صورت مشاهده‌ی هرگونه خودرویی که موجب ایجاد آلودگی صوتی در سطح شهر شوند بلافاصله شماره پلاک آن را به پلیس ۱۱۰ و یا پلیس راهور گزارش دهند تا نسبت به توقیف خودروی متخلف اقدام شود.

فرمانده انتظامی اهر در پایان از احداث ساختمان فرماندهی انتظامی شهرستان هوراند و فعالیت آن به صورت مستقل در آینده نزدیک خبر داد.ایسنا

خبر از: مصطفی قربان موحد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.