کد خبر : 132367
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 جولای 2022 - 8:42
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای لزوم ترویج فرهنگ مشاوره برای بهره مندی جوانان و خانواده ها بسته هستند

لزوم ترویج فرهنگ مشاوره برای بهره مندی جوانان و خانواده ها

لزوم ترویج فرهنگ مشاوره برای بهره مندی جوانان و خانواده ها

لزوم ترویج فرهنگ مشاوره برای بهره مندی جوانان و خانواده ها   همزمان باهفته بهزیستی، مرکز مشاوره روانشناختی تفکر مثبت با مجوز سازمان بهزیستی کشور در راستای ارائه خدمات به همشهریان با حضور امام جمعه اهر، معاون فرماندار، رئیس شورای شهر، رئیس اداره بهزیستی و جمعی از مسئولین شهرستان افتتاح شد.  امام جمعه اهر بر

لزوم ترویج فرهنگ مشاوره برای بهره مندی جوانان و خانواده ها

 

همزمان باهفته بهزیستی، مرکز مشاوره روانشناختی تفکر مثبت با مجوز سازمان بهزیستی کشور در راستای ارائه خدمات به همشهریان با حضور امام جمعه اهر، معاون فرماندار، رئیس شورای شهر، رئیس اداره بهزیستی و جمعی از مسئولین شهرستان افتتاح شد. 

امام جمعه اهر بر لزوم ترویج فرهنگ مشاوره برای بهره مندی جوانان و خانواده ها بسیار مهم عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری اهروصال، حجت الاسلام جواد حاجی زاده در گفتگویی، ضمن تبریک هفته بهزیستی گفت: حوزه خدمت اداره بهزیستی در جامعه بسیار گسترده و متنوع است و مهمترین کارهای این اداره حمایت از قشر آسیب پذیر جامعه می باشد که نقش دفاتر مشاوره ای در این خصوص بسیار مهم است.

وی دفاتر مشاوره ای را مرکز مشاوره برای اقشار آسیب پذیر خانواده ها و خصوصا قشر جوان برشمرد و مشورت را در امور کاری و زندگی بسیار مهم عنوان کرد.

امام جمعه اهر گفت: اگر خانواده ها در مسائل مختلف تحصیلی، شغلی، درمانی، ازدواج و غیره مشورت داشته باشند قطعا در زندگی موفق خواهند بود و در غیر این صورت با شکست روبرو خواهند شد.

وی ایجاد دفاتر مشاوره ای توسط اداره بهزیستی در سطح شهرستان اهر را یک کار مثبت و ارزشمند برشمرد و افتتاح مرکز روان شناختی تفکر مثبت در راستای ارائه خدمات مشورتی به همشهریان و مددجویان بهزیستی را بسیار مهم عنوان کرد.

حجت الاسلام حاجی زاده گفت: در این دفتر مشاوره ای ۸ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول به کار خواهند شد که در راستای شعار سال جدید و عمل به منویات مقام معظم رهبری در تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی، در کنار بحث اشتغال آفرینی انجام مسائل روانشناختی و مشاوره ای در این دفاتر بسیار مهم می باشد.

عکس و خبر از: مصطفی قربان موحد

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.