کد خبر : 132255
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 19 جولای 2022 - 17:44
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای احداث پیست تارتان با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال در اهر بسته هستند

احداث پیست تارتان با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال در اهر

احداث پیست تارتان با اعتبار ۱۷۰ میلیارد ریال در اهر

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از احداث پیست تارتان برای اولین بار در پیست دوومیدانی باشگاه تختی اهر خبر داد. به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، احمد محرم زاده در گفت‌وگویی گفت: در راستای توسعه و پیشرفت ورزش و در جریان سفر اخیر وزیر ورزش و جوانان به شهرستان اهر موافقت اولیه

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از احداث پیست تارتان برای اولین بار در پیست دوومیدانی باشگاه تختی اهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، احمد محرم زاده در گفت‌وگویی گفت: در راستای توسعه و پیشرفت ورزش و در جریان سفر اخیر وزیر ورزش و جوانان به شهرستان اهر موافقت اولیه برای احداث پیست تارتان با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال اخذ و به زودی شاهد عملیاتی شدن ساخت این پیست در ورزشگاه تختی اهر خواهیم بود.

وی افزود: با احداث پیست تارتان در مجموعه ورزشی تختی اهر زمینه بهره برداری دوومیدانی کاران و پیاده روی کنندگان بدون هیچ گونه نگرانی در خصوص آسیب‌های احتمالی به زانو و ساق پاهای آن‌ها فراهم خواهد شد و امیدواریم هرچه سریع تر این پیست با همکاری و پیگیری‌های مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اهر در آینده نزدیک به سرانجام برسد.

محرم زاده هم‌چنین به وضعیت نامناسب چمن فوتبال باشگاه تختی شهرستان اهر نیز اشاره کرد و گفت: به طور جد پیگیر بازسازی و مرمت این چمن هستیم و به زودی شاهد حل این مشکل برای ورزشکاران خصوصا فوتبال دوستان خواهیم بود.

وی ضمن تاکید بر تقویت و توسعه رشته‌های مختلف ورزشی در روستاهای شهرستان اهر نیز افزود: در این راستا ساخت و تکمیل خانه‌های ورزش روستایی در ۱۰ روستای این شهرستان به اتمام رسیده و بزودی شاهد افتتاح این خانه‌های ورزش روستایی و استفاده جوانان و نوجوانان این روستاها از امکانات و تجهیزات ورزشی خواهیم شد.

محرم زاده از پیگیری جدی در خصوص احداث باشگاه ۵۰۰۰ نفری شهرستان اهر نیز خبر داد و گفت: با توجه به این‌که مکان فعلی احداث این باشگاه در جاده مشگین شهر دارای مشکلات فنی و معارض است، برای این منظور اقدام به جابجایی سریع این پروژه به مکان دیگر صادر شد که در این راستا موافقت‌های لازم برای تغییر مکان انجام و طبق تصمیمات اخذ شده مکان جدید این باشگاه به جاده اهر- تبریز انتقال یافت که امیدواریم با مساعدت مسئولان کشوری و استانی هرچه سریع تر شاهد عملیاتی شدن احداث این پروژه مهم ورزشی و پایان قسمتی از آن برای استفاده ورزشکاران تا پایان سالجاری باشیم.

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال برای احداث و تکمیل سالن رزمی اهر اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است که امیدواریم با عملیاتی شدن پروژه شاهد اتمام سریع آن در آینده نزدیک باشیم.

وی از خرید تشک کشتی برای استفاده کشتی گیران با هزینه‌ای حدود ۳۰۰ میلیون تومان از وزارت کشور و همچنین احداث و مرمت سالن‌های ورزشی مقداد، ولیعصر(عج) و چمن مصنوعی روستای آذغان با هزینه‌ای بالغ بر ۱۲ میلیارد ریال در شهرستان اهر خبر داد.

وی گفت: به نمایندگی از مردم و ورزشکاران شهرستان‌های اهر و هریس تلاش خواهم کرد از کلیه اعتبارات ورزشی در دسترس برای توسعه و تجهیز اماکن ورزشی این شهرستان‌ها اقدام کنم، چرا که ورزش عقل سالم در بدن سالم است و هر اندازه در ورزش هزینه شود در واقع هزینه نبوده و سرمایه گذاری برای جان، سلامت و بهداشت انسان‌ها است و از مسئولان ذیربط ورزشی نیز می‌خواهیم تا جایی که امکان دارد جوانان را به سمت ورزش سوق دهند تا شاهد موفقیت‌های زیادی در عرصه ورزش شهرستان و حتی استان باشیم.ایسنا

خبر از: مصطفی قربان موحد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.