کد خبر : 131967
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 7 جولای 2022 - 10:54
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ساخت مدرن ترین ساختمان اداری مجتمع بیمه آسیا شعبه ارسباران در اهر بسته هستند

ساخت مدرن ترین ساختمان اداری مجتمع بیمه آسیا شعبه ارسباران در اهر

ساخت مدرن ترین ساختمان اداری مجتمع بیمه آسیا شعبه ارسباران در اهر

بازدید مهندس محرم زاده نماینده محترم مردم شریف شهرستان اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی و جناب آقای دکتر غنی زاده فرماندار محترم شهرستان اهر از پروژه درحال احداث مجتمع بیمه آسیا شعبه ارسباران (اهر)    به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، نماینده مردم شهرستان های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در این

بازدید مهندس محرم زاده نماینده محترم مردم شریف شهرستان اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی و جناب آقای دکتر غنی زاده فرماندار محترم شهرستان اهر از پروژه درحال احداث مجتمع بیمه آسیا شعبه ارسباران (اهر) 

 

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، نماینده مردم شهرستان های اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی در این بازدید گفت: ارایه خدمات شایسته و حفظ کرامت بیمه گذاران از وظایف اصلی شرکت های بیمه گر است.

احمد محرم زاده در جریان بازدید از پروژه احداث مجتمع اداری بیمه آسیا شعبه ارسباران در شهرستان اهر؛ ارایه خدمات شایسته و حفظ کرامت بیمه گذاران را از وظایف اصلی شرکت های بیمه گر عنوان کرد.

وی گفت: با وجود شرکت بیمه معتبر و توانمند آسیا، ارتقاء فرهنگ بیمه ای و امنیت و آرامش در منطقه ارسباران اتفاق خواهد افتاد.

محرم زاده با قدردانی از حسن توجه مدیر عامل شرکت بیمه آسیا جهت سرمایه گذاری در منطقه ارسباران؛ اظهار کرد: انشاالله با افتتاح این مجتمع اداری، شاهد ارائه خدمات شایسته از سوی شرکت بیمه آسیا به مردم فهیم منطقه خواهیم بود.

 

#اهروصال، فرماندار شهرستان اهر نیز از سرمایه گذاری شرکت بیمه آسیا در منطقه ارسباران اظهار رضایتمندی کرد و آن را ظرفیتی برای توسعه اقتصاد منطقه و همچنین ارتقاء فرهنگ بیمه ای دانست.

ابوالفضل غنی زاده در ادامه از کلیه مدیران استان و شهرستان بیمه آسیا قدردانی کرد.

 

#اهروصال، مدیر منطقه ۳ بیمه آسیا نیز در این بازدید با بیان اینکه شرکت بیمه آسیا به عنوان بزرگترین شرکت بیمه خصوصی کشور در راستای ارائه خدمات مطلوب به بیمه گذاران و تسهیل در امور بیمه ای منطقه از نیمه دوم سال ۹۹ نسبت به سرمایه گذاری در منطقه تجهیز و راه اندازی شعبه ارسباران (اهر) اقدام شد.

قربان پور افزود: با خرید ملکی به متراژ بیش از ۲٠٠٠ متر مربع نسبت به احداث مجتمع اداری ساختمان بیمه آسیا شعبه ارسباران (اهر) و مساحت زیربنایی ۱٠۶۲ متر مربع در چهار طبقه اقدام گردید. 

وی مدت زمان تحویل این پروژه را ۱۸ ماه ذکر کرد و گفت:  این پروژه هم اکنون در مرحله تخریب، گودبرداری و فونداسیون می باشد. 

قربان پور اظهار امیدواری کرد با پایان پروژه این ساختمان یکی از ساختمانهای مدرن و شاخص اداری در شهرستان اهر محسوب خواهد شد و چهره زیبایی از مبلمان شهری را ترسیم خواهد نمود.

خبر از: مصطفی قربان موحد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.