کد خبر : 131920
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 جولای 2022 - 15:14
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای لزوم مقابله با هرگونه سوء استفاده دلالان و فرصت طلبان از فروش اراضی کشاورزی در اهر بسته هستند

لزوم مقابله با هرگونه سوء استفاده دلالان و فرصت طلبان از فروش اراضی کشاورزی در اهر

لزوم مقابله با هرگونه سوء استفاده دلالان و فرصت طلبان از فروش اراضی کشاورزی در اهر

دادگستری اهر بر ضرورت مقابله با هرگونه سوء استفاده دلالان و فرصت طلبان از فروش اراضی کشاورزی و باغی در این شهرستان تاکید کرد. به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، حجت‌الاسلام محمدعلی نظری در جلسه‌ی شورای فرهنگ عمومی اهر با اشاره به بحران کم آبی در کشور و بخصوص در این شهرستان گفت: سهمیه آب موجود

دادگستری اهر بر ضرورت مقابله با هرگونه سوء استفاده دلالان و فرصت طلبان از فروش اراضی کشاورزی و باغی در این شهرستان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، حجت‌الاسلام محمدعلی نظری در جلسه‌ی شورای فرهنگ عمومی اهر با اشاره به بحران کم آبی در کشور و بخصوص در این شهرستان گفت: سهمیه آب موجود در سد ستارخان متعلق به اراضی کشاورزی و باغی پایاب این سد می باشد که باید در راستای اشتغال زایی روستاییان منطقه مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: متاسفانه در سالهای اخیر شاهد حضور برخی دلالان و سودجویان در جهت توسعه باغات با کاربری تفریحی در شهرستان اهر هستیم که این امر باعث شده است باغات و زمین‌های کشاورزی با نازلترین قیمت از روستائیان و باغداران خریداری و بعد از تفکیک و قطعه بندی با قیمت‌های میلیاردی به نفع سودجویان معامله شود که لازم است مسئولان هرچه سریع تر به این امر رسیدگی کنند.

حجت الاسلام نظری در ادامه به مشکلات باغداران در فصل برداشت نیز اشاره کرد گفت: متاسفانه عدم برنامه ریزی مناسب در خصوص خرید تضمینی محصولات باغی باعث ضرر و زیان زیاد به باغداران و تولیدکنندگان میوه در شهرستان اهر داشته و بسیاری از باغداران از این امر ناراضی هستند.

وی افزود: عدم وجود بازار مناسب و خرید تضمینی به موقع محصولات باغی باعث از بین رفتن یا دپوی محصولات از جمله سیب درختی در شهرستان اهر می‌شود که نتیجه آن فروش دسترنج چند ماهه باغداران با نازلترین قیمت به دلالان است. 

وی همچنین از آمادگی دستگاه قضایی برای حمایت از طرح‌های تولیدی و سرمایه گذاری برای رفع معضل بیکاری و ایجاد اشتغال و تولید در این شهرستان خبر داد.ایسنا

خبر از: مصطفی قربان موحد

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.