کد خبر : 131838
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 30 ژوئن 2022 - 16:39
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای رسیدگی به مشکلات خانواده شهدا از وظایف اصلی مسئولان است بسته هستند

رسیدگی به مشکلات خانواده شهدا از وظایف اصلی مسئولان است

رسیدگی به مشکلات خانواده شهدا از وظایف اصلی مسئولان است

فرمانده سپاه ناحیه اهر رسیدگی به مشکلات و معیشت خانواده شهدا از وظایف اصلی مسئولان است. سرهنگ پاسدار حسن سیفی به مناسبت افشای حقوق بشر آمریکایی در دیدار با خانواده طلبه شهید علی اصلانی و شهید استوار دوم مهدی برزگری در گفتگو با پایگاه خبری #اهروصال، بر لزوم رسیدگی به مشکلات و خواسته های خانواده

فرمانده سپاه ناحیه اهر رسیدگی به مشکلات و معیشت خانواده شهدا از وظایف اصلی مسئولان است.

سرهنگ پاسدار حسن سیفی به مناسبت افشای حقوق بشر آمریکایی در دیدار با خانواده طلبه شهید علی اصلانی و شهید استوار دوم مهدی برزگری در گفتگو با پایگاه خبری #اهروصال، بر لزوم رسیدگی به مشکلات و خواسته های خانواده های شهدا توسط مسئولان و خیرین تاکید کرد.

وی افزود: شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و احترام به خانواده‌های آنان وظیفه همه ماست که در راستای حل مشکلات آنان باید کوشا و توجه ویژه ای داشته باشیم.

فرمانده سپاه اهر گفت: خانواده های معظم شهدا و ایثارگران بزرگترین حافظان خون شهــــدا و راه امام امت می باشند که لازم است مشکلات خانواده‌های شهدا به نحوی مطلوب به گوش مسئولان مربوط برسد تا مسئولان برای رفع آنان برنامه‌ریزی جامع و اساسی نمایند.

گفتنی است: در این دیدارها سرهنگ پاسدار حسن سیفی فرمانده سپاه ناحیه اهر به همراه سروان پاسدار عباس عبدالله زاده فرمانده حوزه مقاومت نصر روستایی و عشایری سپاه ناحیه اهر، حجت الاسلام شهیدی رابط نمایندگی ولی فقیه در شرکت راه ایران خاتم الانبیا و کارمندان این شرکت با خانواده “طلبه شهید علی اصلانی” دیدار و در ادامه نیز فرمانده سپاه ناحیه اهر به همراه حجت الاسلام قاسم رامش معاونت تعلیم و تربیت بسیج سپاه ناحیه اهر، اسمعلی محمدی پیشکسوت ایثار و جهاد و جمعی از مسئولان شهرستان اهر با خانواده “شهید بسیجی استوار دوم پاسدار مهدی برزگری” دیدار و از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شدند.

خبر از: مصطفی قربان موحد

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.