کد خبر : 13180
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مارس 2015 - 17:41
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای دیدار فرماندهان ناوگروه ۳۳ نداجا با فرمانده ناوگان جنوب هند بسته هستند

دیدار فرماندهان ناوگروه ۳۳ نداجا با فرمانده ناوگان جنوب هند

دیدار فرماندهان ناوگروه ۳۳ نداجا با فرمانده ناوگان جنوب هند

به گزارش اهروصال به نقل از  فارس، ناخدا محمدرضا کرمانشاهی فرمانده ناوگروه سی وسوم نیروی دریایی ارتش در جریان حضور ۳ روزه این ناوگروه در بندر کوچین هند به همراه جمع دیگری از فرماندهان و مسئولان ناوگروه با فرمانده ناوگان دریایی جنوب هند دیدار کرد. ناخدا کرمانشاهی در این دیدار ضمن تاکید بر تقویت روابط





به گزارش اهروصال به نقل از  فارس، ناخدا محمدرضا کرمانشاهی فرمانده ناوگروه سی وسوم نیروی دریایی ارتش در جریان حضور ۳ روزه این ناوگروه در بندر کوچین هند به همراه جمع دیگری از فرماندهان و مسئولان ناوگروه با فرمانده ناوگان دریایی جنوب هند دیدار کرد.

ناخدا کرمانشاهی در این دیدار ضمن تاکید بر تقویت روابط میان دور کشور به ویژه در حوزه دریایی اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در طول سال‌های پس از انقلاب اسلامی توانسته است با تکیه بر توان داخلی و عدم وابستگی به خارج به یکی از قدرت‌های برتر منطقه تبدیل شود.

 

وی همچنین تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران این امادگی را دارد تا تجربیات و دانش خود را در حوزه دریایی در اختیار دیگر کشورهای دوست از جمله هندوستان قرار دهد.

وی گفت: امروز ما نه تنها دانشجویان نیروی دریایی ارتش ایران را در داخل کشور خودمان آموزش می‌دهیم بلکه افسران برخی کشورهای دیگر نیز در دانشگاه نیروی دریایی ما آموزش می‌بینند.

فرمانده ناوگروه سی و سوم نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: ناو گروه‌های ما جهت حفظ خطوط مواصلاتی کشورمان در مقابله با پدیده شوم دزدان دریایی در آب‌های آزاد به ویژه خلیج عدن حضور دائمی داشته و این حضور حامل پیام صلح و دوستی برای دیگر کشورهای نیز هست.

 

همچنین در این دیدار فرمانده ناوگان جنوب هند ضمن ابراز خشنودی از پهلوگیری ناوگروه سی‌و سوم نداجا شهر بندی کوچین بر تقویت روابط دو جانبه تاکید کرد.

وی افزود: ما نیز این آمادگی را داریم تا با نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که یک نیروی شناخته شده و قدرتمند است روابط بیشتری داشته باشیم.

به گزارش فارس، ناو گروه سی و سوم اطلاعاتی عملیاتی و آموزشی نیروی دریایی ارتش متشکل از ناو پشتیبانی بندرعباس و ناوشکن نقدی ماموریت خود را از اول بهمن‌ماه سال ۹۳ آغاز کرده و تاکنون علاوه بر کشور هند در بنادر کشورهای سریلانکا و اندونزی نیز پهلوگیری کرده است.

انتهای پیام/

 

source


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.