کد خبر : 131718
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 ژوئن 2022 - 12:35
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آزادی ۱۱۱ زندانی جرایم غیرعمد به همت خیرین در اهر/صدور گواهی مهارت‌آموزی فنی و حرفه‌ای به ۴۳۰ زندانی غیرعمد در اهر بسته هستند

آزادی ۱۱۱ زندانی جرایم غیرعمد به همت خیرین در اهر/صدور گواهی مهارت‌آموزی فنی و حرفه‌ای به ۴۳۰ زندانی غیرعمد در اهر

آزادی ۱۱۱ زندانی جرایم غیرعمد به همت خیرین در اهر/صدور گواهی مهارت‌آموزی فنی و حرفه‌ای به ۴۳۰ زندانی غیرعمد در اهر

رئیس دادگستری اهر از آزادی ۱۱۱ زندانی جرایم غیرعمد به همت خیرین در شهرستان اهر خبر داد. به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، حجت‌الاسلام محمدعلی نظری صبح یک شنبه در جشن گلریزان ویژه اشتغال زندانیان شهرستان اهر با اشاره به این‌که اشتغال‌زایی برای زندانیان جزو اولویت‌های کاری دستگاه قضائی شهرستان اهر است، افزود: با برنامه‌هایی که

رئیس دادگستری اهر از آزادی ۱۱۱ زندانی جرایم غیرعمد به همت خیرین در شهرستان اهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، حجت‌الاسلام محمدعلی نظری صبح یک شنبه در جشن گلریزان ویژه اشتغال زندانیان شهرستان اهر با اشاره به این‌که اشتغال‌زایی برای زندانیان جزو اولویت‌های کاری دستگاه قضائی شهرستان اهر است، افزود: با برنامه‌هایی که در نظر داریم می‌خواهیم زمینه اشتغال زندانیان و کسب درآمد برای خانواده‌هایشان ایجاد شود. هرچند علاقه‌ای نداریم تا کسی در زندان محبوس باشد و قضات تا می‌توانند از مجازات جایگزین استفاده می‌کنند اما گاهاً به ناچار افرادی به حبس محکوم می‌شوند.

وی بابیان این‌که دستگاه قضائی راضی نیست کسی در حبس بماند، یادآور شد: خوشبختانه با همت خیرین، انجمن حمایت از زندانیان شهرستان و ستاد دیه استان ۱۱۱ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد از زندان اهر آزاد و به آغوش خانواده بازگشته‌اند.

رئیس دادگستری اهر ادامه داد: زندانیان ۷ حوزه قضائی در زندان اهر تحمل حبس می‌کنند و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اشتغال و کارآفرینی، قصد داریم تا با ایجاد کارگاه تولیدی و کمک به کسب درآمد زندانیان اقدام کنیم و انتظار می‌رود تا معادن اهر با سرمایه‌گذاری زمینه اشتغال زندانیان فراهم نمایند.

نظری از وجود ظرفیت و شرایط سرمایه‌گذاری برای ایجاد زمینه اشتغال زندانیان در زندان اهر خبر داد و گفت: زمین لازم برای ایجاد کارگاه تولیدی زندانیان شهرستان وجود دارد تا بتوانیم زندانیان را به درآمد رسانده و در تأمین معیشت خانواده‌های زندانیان تأثیرگذار باشیم.

وی با تأکید بر این‌که دستگاه قضائی شهرستان اهر برای زندانیان شرور، مخلان نظم عمومی، اراذل و اوباش ارفاقی قائل نمی‌شود، تصریح کرد: کسانی که به بیت‌المال دست‌درازی کرده و یا مرتکب سرقت، اخلال در نظم عمومی و مزاحمت برای نوامیس کنند نه تنها ارفاقی قائل نیستیم بلکه با اشد مجازات برخورد می‌کنیم، اما ارفاقات قانونی دستگاه قضائی مشمول محکومان جرایم غیرعمد می‌شود.

رئیس دادگستری اهر خاطرنشان کرد: با افراد قانون‌شکن و مخلان نظم عمومی مماشات نمی‌کنیم. تمامی دستگاه‌های امنیتی از جمله دستگاه قضائی، نیروی انتظامی، سپاه و اداره اطلاعات در تأمین امنیت پای‌کار هستند.مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.