کد خبر : 131715
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 ژوئن 2022 - 11:14
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای رسیدگی به بیش از ۴۶ هزار پرونده در حوزه قضایی اهر  بسته هستند

رسیدگی به بیش از ۴۶ هزار پرونده در حوزه قضایی اهر 

رسیدگی به بیش از ۴۶ هزار پرونده در حوزه قضایی اهر 

رئیس دادگستری اهر از رسیدگی به ۴۶ هزار پرونده قضایی در این شهرستان طی سال ۱۴۰۰ خبر داد. به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، حجت الاسلام محمد علی نظری در جمع مسئولان شهرستان اهر، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای ۷ تیر و هفته قوه قضایی، گفت: طی سال گذشته بیش از ۴۶ هزار پرونده به

رئیس دادگستری اهر از رسیدگی به ۴۶ هزار پرونده قضایی در این شهرستان طی سال ۱۴۰۰ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری #اهروصال، حجت الاسلام محمد علی نظری در جمع مسئولان شهرستان اهر، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدای ۷ تیر و هفته قوه قضایی، گفت: طی سال گذشته بیش از ۴۶ هزار پرونده به دستگاه قضایی این شهرستان وارد و بعد از بررسی، پرونده‌ها مختومه شدند که از این نظر می‌توان به جرات اعلام کرد که شهرستان اهر از امن ترین و آرامترین شهرستان‌های آذربایجان شرقی است.

 وی افزود: امنیتی که در کشور و شهرستان اهر داریم را مدیون خون شهدا و زحمات شبانه روزی دستگاه قضا در کنار نیروهای نظامی، امنیتی و… هستیم، افزود: در واقع هر جامعه‌‍ای که دستگاه قضایی مقتدر دارد مسلماً امنیت بیشتری نیز خواهد داشت.

وی یکی از معضلات پیش روی شهرستان اهر را مواد مخدر و افزایش معتادان برشمرد و گفت: متاسفانه در بیشتر نقاط حاشیه این شهرستان، نارضایتی‌ها در خصوص افزایش معتادان بیشتر شده که دستگاه قضایی و نیروهای انتظامی، نظامی و… به شدت با این معضل برخورد خواهد کرد.

نظری هم‌چنین از معضلات دیگر شهری را تهدید علیه بهداشت عمومی مردم ذکر کرد و افزود: از تهدیدهای علیه بهداشتی شهرستان اهر معضل انتشار بوی نامطبوع از تصفیه خانه فاضلاب این شهرستان است که دستورات لازم به دستگاه‌های ذیربط ارائه شده و ‌ستگاه قضا نیز هم‌چنان پیگیر این موضوع خواهد بود.

وی، امنیت مردم، نظم عمومی جامعه و معیشت مردم را خط قرمز دستگاه قضا برشمرد و گفت: هر گروه و فردی که بخواهد امنیت و نظم عمومی جامعه را به مخاطره بیندازد به شدت برخورد کرده و با هیچ کس مماشاتی نخواهیم داشت.

وی هم‌چنین خواستار رسیدگی جدی به مشکلات معیشتی مردم از جمله رفع مشکل نانوایی‌ها از سوی جهاد کشاورزی، فرمانداری و سایر دستگاه‌های ذیربط در شهرستان اهر شد. 

رئیس دادگستری اهر ضمن هشدار به برهم زنندگان آسایش و امنیت مردم، گفت: هر فردی که بخواهد بعد از نصف شب با خودروی شخصی از جمله(ویراژ دادن و ترمز ناگهانی)باعث رعب، وحشت و برهم زدن آرامش همشهریان شود به جد برخورد خواهد شد.

رئیس دادگستری اهر ویژگی‌های خاص و مهم قضات دستگاه قضایی را دفاع از حقوق عامه مردم، بی طرفی دستگاه قضا، شجاع، نفوذ ناپذیر، امین اموال و جان مردم، تسلط به علم روز و صادق بودن در کارهای محوله اعلام کرد و گفت: همکاران دستگاه قضایی شهرستان اهر با استقلال کامل، شجاعت و اقتدار به دور از هرگونه حاشیه‌ای با استقلال کامل نسبت به صدور حکم اقدام می‌کنند.

وی ضمن تشکر از زحمات اصحاب رسانه در انتشار رویدادهای خبری شهرستان اهر و منطقه ارسباران از اصحاب رسانه و مطبوعات خواست در انتشار اخبار و رویدادهای خبری قبل از انتشار خبر از صحت و واقعیت موضوع از طریق دستگاه‌های مرتبط اطلاع پیدا کرده و بعد اقدام به نشر خبر کنند. 

وی از برگزاری بزرگداشت هفت تیر در هفتم تیرماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۰:۳٠ لغایت ۱۲ ظهر در مسجد امام خمینی(مسجد سفید) ابن شهرستان خبر داد.

خبر از: مصطفی قربان موحد، خبرگزاری سراسری ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.